Buna ziua,
Am o intrebare/nelamurire: la noi in tara primeaza dreptul unui caine de a latra oricat si oricand fata de dreptul unui om de a se odihni in liniste? Sau dreptul unui caine de a latra si a sari pe un gard fata de dreptul unui om de a se plimba in curtea lui oricat si oricand?
Adica s-a ajuns pana acolo incat daca mergi in curtea ta, pe langa gardul tau, sa fii acuzat de proprietara ciobanescului carpatin in cauza ca o faci intentionat? Si ca esti vinovat de crizele animalului pentru ca "nu vorbesti cu el"?...
Chiar nu exista nici o cale legala de a obliga proprietarii sa isi tina cainele in casa macar noaptea si sa nu fii trezit de zgomotul absolut infernal pe care il face un animal de talia respectiva cand latra intr-o liniste totala?
Sau de fapt balada Miorita ni se aplica cu brio si trebuie sa ne acceptam soarta indiferent cate drepturi ni se incalca?
Multumesc.
P.S.
Comentarii de genul "trebuie dresat, e plictisit, e animal" nu isi au rostul, ma intereseaza strict cum pot fi obligati legal stapanii sa respecte dretpul vecinilor la liniste si folosirea libera a proprietatii private...
flexybill
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Martorul de umiditate s-a activat? Daca nu, sunt sanse mari sa ti-l repare pe garantie cei de la service-ul cu care lucreaza vanzatorul. Daca e activat dar stii ca era inchis bine capacul, poti cere o expertiza la ESD ROM (costa cam 50-70 RON) si vezi daca telefonul este sau nu etans. Ca idee, eu am facut aceasta expertiza, Samsung Romania a declarat ca telefonul meu nu era etans dar nu-l putea repara pe garantie fiind pentru Asia, PC FUN/Garage a refuzat initial sa imi dea banii inapoi spunand ca "era etans inainte de a intra a treia oara in service, dar l-au desfacut expertii de la Quick, au "observat" ca s-a activat martorul de umiditate si nu au mai aplicat procedura de inchidere?!?!?!". Doar dupa ce le-am trimis notificare prin avocat au acceptat sa imi returneze banii "sub rezerva de a mai colabora cu mine"... In concluzie, daca telefonul e IP67 dar s-a defectat in urma contactului cu apa(el fiind cu capacul inchis corect), sa te astepti la drumuri, telefoane si nervi pierduti aiurea...
Bafta.
flexybill
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Am cumparat si eu un Samsung Galaxy S5 Mini Duos de la PC Fun pe 26.06.2015 tocmai pe motivul ca e WATERPROOF cu IP 67 (30 minute la maxim 1m).
Dupa doua saptamani am facut poze sub aba si surpriza... a cedat nervos partea de alimentare. Telefonul mergea dar nu mai incarca. Samsung Romania nici nu s-a uitat la el pentru ca era facut pentru Tadjikistan ?!?! asa ca am fost nevoit sa il trimit la PCFun, ei l-au trimis la marele service "QuickService" unde a fost inlocuit cu totul...
Dupa inca vreo 2 luni, ajung in Grecia si bineinteles ca nu pot sa ma abtin sa nu fac un film pe sub apa (ca ai ce vedea...). Si...ce sa vezi? Telefonul se defecteaza din nou, incepand cu restarturi din ce in ce mai dese pana la stadiul in care nu mai pornea deloc. A doua zi a pornit, dar aceeasi problema: nu mai incarca deloc. Ajung in tara, il trimit inapoi la PCFun si spun ca nu mai vreau telefonul inapoi pentru ca nu e waterproof. La ei ajunge pe 5 octombrie si mi-a fost returnat pe 26 octombrie...reparat! Au inlocuit rama si modulul de alimentare, iar pe certificatul de garantie apare intrat in service pe 9.10 si iesit pe 16.10 iar prelungirea garantiei...ioc... Bineinteles ca mi s-a refuzat inlocuirea aparatului cu alt model pe motiv ca "a fost adus la conformitate"...
Si azi, cu un telefon waterproof adus la conformitate, fac un nou test: pus sub 10 cm de apa timp de 5 minute. Scos afara, verificat si...la revedere activitate pe butoanele de jos... Pe langa faptul ca dureaza 30-40 secunde sa porneasca, apas degeaba butonul Home sau ating degeaba touch-ul pe back si aplicatii deschise...
Problema cea mai grava este urmatoarea: atat la primele defectari cat si azi cand l-am scos din apa martorul de "udat" (acel timbru mic lipit pe carcasa sub baterie) era intact. Revenind spre seara acasa scot bateria din telefon sa vad daca si-a "revenit" si ce vad: martorul era colorat si urme de apa sub baterie...
Deci cei de la service ori au fost incompetenti cand au schimbat rama ori mi-au facut-o anume si nu au strans bine suruburile, astfel incat apa s-a infiltrat pe undeva in telefon, dar nu pe la capac (nu era nici o urma de apa cand l-am testat dimineata).
1400 RON aruncati pe geam, nu?