avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 552 soluții astăzi
Forum Activitate Pensy

Activitate Pensy

Salutare,
Acum aproximativ 1 an am achizitionat un telefon de la un operator de telefonie mobila si odata cu acesta am semnat un nou contract pentru o perioada de 24 luni. Printre beneficiile contractuale se numara si un serviciu la care operatorul a decis in urma cu cateva luni sa renunte, inlocuindu-l de la 01.11.2015 cu un altul.
Problema este ca in contract mi se garanta acel serviciu chiar si dupa expirarea perioadei obligatorii (nu este stipulata nicio restrictie sau mentiune) iar noul serviciu este disponibil doar pentru clientii care asociaza noul serviciu cu o platforma terta. Ba mai mult, numai pentru clientii care isi fac un cont nou pe platforma terta (eu aveam deja un cont acolo) si limitat la 12 luni cu titlu gratuit, urmand ca ulterior folosirea serviciului sa fie taxata.
In calitate de client existent al platformei n-am primit niciun beneficiu evident.
Operatorul vine si-mi zice ca atunci cand mi-am facut cont la serviciul eliminat am aprobat conditiile de utilizare printre care si "Serviciile XXX sunt pasibile să sufere modificări, pe măsură ce XXX dezvoltă şi adăugă noi funcţionalităţi. XXX are dreptul de a opri, suspenda sau modifica acest Serviciu, în orice moment, fără notificare prealabilă. XXX are, de asemenea, dreptul de a elimina conţinut
din Serviciu, la libera sa alegere.". Este adevarat ca am dat click pentru acceptarea conditiilor pentru ca altfel nu as fi putut beneficia de serviciul ce mi-l garantau prin contractul semnat initial si in care nu se specifica nimic de alte clauze sau conditii.
Va intreb:
- Ce-ar trebui sa fac pentru a rezilia unilateral contractul avand in vedere ca operatorul nu l-a respecta?
- Este clauza descoperita ulterior (abia la activarea serviciului) considerata o clauza ascunsa / abuziva?

Multumesc pentru suport,
SilviuS.