Buna ziua,
Ma confrunt cu o mare nemultumire fata de serviciile operatorului RCS RDS. Anul trecut am portat un nr din Cosmote in RDS. La inceput, nu aveam mari pretentii pentru ca nu foloseam acel numar foarte mult, eram la birou pana la orele 18 si mai aveam un abonament Orange.
Cu timpul, constrans de tarifele mai mari de la Orange si de schimbarea serviciului, am inceput sa folosesc mai mult nr din reteaua RDS. Am fost nevoit ca de cateva ori sa merg la diverse centre RDS sa reclam faptul ca nu este semnal. De fiecare data mi-au dat un nr de telefon pentru a sesiza telefonic lipsa semnalului. La noul serviciu am inceput sa am semnal foarte bun, noul loc de munca fiind in Moll Tg-Jiu (semnal puternic) fapt ce m-a incurajat sa mai inchei 2 abonamente+2 telefoane, pentru sotie si fetita.
Inca din primele zile surprizele au inceput sa apara (lipsa semnal, atat la telefonie cat si date, stau in centrul orasului, unul dintre telefoane da rateuri, la conectarea cu un PC pentru a descarca poze, apar erori dupa erori afisate pe calculator, cel cu care vorbesc ma aude cu ecou).
In concluzie, am 3 abonamente de la RDS si 2 telefoane de la ei plus un Samsung la liber. Pe toate telefoanele am aceleasi nemultumiri (raman fara semnal), unul din telefoanele de la ei are sigur probleme de cand l-am luat. Aceste nemultumiri sunt suficiente pentru a rezilia contractele? Si daca da, care sunt pasii?
Multumesc anticipat.