avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 919 soluții astăzi
Forum Activitate Raluca_Sandu

Activitate Raluca_Sandu

Va multumesc pentru raspuns!
Eu am facut o recmalatie la ANPC, in care am solicitat sa mi se acorde daune in valoare de 1000 RON suma pe care o aveam disponibila si nu am putut sa o utilizez.
Acum astept raspuns din partea ANPC si un telefon din partea bancii pentru reclamatia depusa in call-center. Se pare ca nu se grabesc sa ma sune, cu toate ca am fost asigurata ca voi fi contactata astazi.
Pe data de 28.12.2015 am semnat un contract pentru acordarea unui descoperit autorizat de cont. Mi s-a spus ca este posibil sa am banii in cont in aceeasi zi sau cel tarziu astazi 29.12.2015.

Pe langa soldul care mi s-a virat in cont ieri seara, eu mai aveam disponibil pe card aprox 1000 RON. Stiind acest lucru, am vrut sa utilizez cardul pentru cumparaturi. POS-ul magazinul ma notifica ca am fonduri indisponibile pentru orice suma pe care o introduceam.

Am sunata nedumerita la banca si mi s-a spus din partea unui consultant ca in seara respectiva nu pot utiliza cardul si nu nici nu pot retrage numerar din sucursala. Am mentionat ca nu doresc sa retrag/ utilizez decat suma pe care o aveam disponibila in cont inainte sa mi se vireze acel sold aferent descoperitului de cont.

Am mentionat telefonic ca nu am fost anuntata de acest lucru si am solicitat sa mi se spuna unde este specificat acest lucru in contract. Evident mi s-a spus ca cei din call center nu au acces la contracte (pentru ca sunt personalizate).
Am cercetat amanuntit contractul si nu este specificat acest lucru.

Nu am putut discuta cu un superior, drept urmare am facut o reclamatie.
Ulterior am facut o sesizare si la ANPC pentru imposibilitatea folosirii cardului din vina bancii/ angajatilor bancii.

Astazi astept sa fiu sunata din partea bancii.

Doresc sa actionez in instanta banca pentru aceasta situatie penibila in care am fost pusa, ma puteti ajuta cu cateva sfaturi?

Multumesc!