Si demonstreaza ca hotararea pe care o prezinta este conforma cu o lege in vigoare in acest caz nu o are, deasemenea asa ceva nu este consemnat in statutul asociatiei si nici in regulamentul de ordine interioara a blocului,ce trebuie sa faca un presedinte stim toti si de asemenea stim ca unii fac exces de zel si fac si ce nu trebuie.
Nu scrie in statutul asociatiei asa ceva precum nici in regulamentul de ordine al asociatiei deci legal nu au ce sa va faca pentru utilitatile blocului asociatia a incheiat contracte numai pentru persoane fizice deci animalele de companie nu pot fi trecute la intretinere si nu exzista o lege care sa interzica detinerea de animale de companie intr-o proprietate privata deci orice decizie o ia comitetul asociatiei cat si adunarea generala este lovit de nulitate nu acceptati daca doresc sa mearga pe cale legala nu au decat o sa piarda cu succes si mai dau bani si la avocati sa reprezinte asociatia de asemenea si dv.sa fiti relaxat si linistit impreuna cu animalul de companie nu dati raspuns la provocari fiti sigur ca nu au acordul a 50+1 dintre toti proprietarii asociatiei si ca sa mearga in instanta le este necesar 2/3 din acordul tuturor proprietarilor de obicei presedintii o cam iau razna uita ca sunt platiti de toti proprietarii inclusiv de dv si este angajat in asociatie nu patron de bloc.
Lista de intretinere este o factura comuna in care sunt impartite conform legislatiei in vigoare sumele facturilor emise de furnizorii de utilitati si penalizarile aferente restantierilor precum si fondurile prevazute de asociatie in statutul acesteia.Lista restantierilor nu atinge intimitatea datelor personale ci este un extras de cont al asociatiei privind debitele restante acesta este folositor pentru toti proprietarii deoarece avertizeaza situatia financiara a asociatiei precum si o evaluare a situatiei financiare ex ;daca debitele restante sunt egale cu cele de la furnizor situatia asociatiei este clara daca acestea sunt mai mici decat cele de la furnizori situatia este dificila avertizand nereguli ,somatiile sau notificarile de executare silita de la banci sunt afisate peste tot
acelea au date confidentiale, in avizier este trecut doar numele nr.ap si suma restanta despre ce date confidentiale discutati ?parerea mea este ca nu vreti sa va vedeti restant dar despre viata colocatarilor dv. care ar putea fi pusa in dificultate nu va ganditi ?toti proprietarii au drepturi si indatoriri si dv alegeti sa faceti parte din asociatia proprietarilor si sa conlocuiti dupa regulile acestora sau nu, oricum ati dori majoritatea de 2/3 care si-au dat acordul pentru ce se intampla in cadrul asociatiei isi impun dorinta si angajatii asociatiei o executa.
nu poti fi asociatie de proprietari daca nu ai comisie de cenzori nu primesti hotarare judecatoreasca fara comisie de cenzori, presedinte, membrii decat in cazul in care asociatia de proprietari este formata din mai putin de 11 apartamente nu va ataca nimeni dar incercam pe larg sa va explicam din bunavointa nu ne-ati vorbit de nemultumirile dv in scris catre presedintele asociatiei ci de actele contabile fara sa va jignesc desi sunteti economist sistemul contabil este diferit pentru fiecare tip de contabilitate industriala,agrara,textila etc desi considerati ca este simplu nu este deloc cum credeti cum vi sa spus in forum puteti angaja cu ajutorul unui grup din proprietarii nemultumiti un audit pe cheltuiala dv. dar din experienta mea unde sa constatat o frauda de 60000lei auditul a ramas in sarcina asociatiei deoarece au constatat prejudiciul ca sa il poata recupera ,ati mentionat ca se cheltuiesc banii pe materiale si nu se vad sa stiti ca nimeni nu va poate chema pe dv.sa va arate unde se monteaza un robinet o teava sau o lampa neon in ceea ce privesc facturile ele au un sistem de calcul destul de complicat mai ales la apa rece si apa calda facturile au anumite valori dar ele amindoua constituie apa calda si apa rece separat ,gazul se calculeaza diferit daca are ap cu centrale termice,liftul,lumina diferit cea de la lift si cea de pe scara deoarece este in procente etc ca sa va explice cineva sistemul este complicat angajati persoane calificate,sanatoase fizic si mental sa va administreze si sa gestioneze banii dv este inscris in lege ca angajatii sa indeplineasca aceste necesitati si este explicit leguitorul a interzis incasarea orcarei sume de bani de la domiciliu indiferent de situatie ,chitantele pot avea doar o stampila de incasat si blocul semnatura casierului si numarul de ordine lista de intretinere este o factura comuna si aceasta trebuie sa aiba stampila rotunda sau ovala cu inscrisurile asociatiei si cif-ul
Solicitarea dv nu poate avea raspuns decat in cazul in care sunteti membru al asociatiei de proprietari nu ati specificat pentru ce va priveste situatia contabila deoarece sunteti interesata de reparatii aveti obligatoriu o comisie de cenzori presedinte si membri vreo 10 oameni credeti ca acestia nu stiu ce se intampla?aveti specializare in domeniul financiar contabil?altfel este greu sa intelegeti ce se intimpla in cadrul financiar contabil al asociatiei in cazul in care nu sunteti multumita faceti o cerere si mentionati zonele de interes care nu sunteti lamurita ce ar fi ca in fiecare zi un alt proprietar sa ceara toate actele contabile la verificat?poate cel care incaseaza a avut o problema de sanatate, pentru contul in banca nu exzista dobanzi din fondul de reparatii se fac toate reparatiile necesare acest fond nu este dedicat special unei reparatii anume ,reparatiile in afara a celei de la lift care necesita si o supravegere toate celelalte sunt facute la necesitate ex.daca se sparge o coloana de canalizare pe verticala deasupra ap dv ce ziceti cauta administratorul 3 oferte care este cea mai ieftina?sau repara coloana urgent?ca va inunda dejectiile?pentru o firma stabila toate cer abonament de intretinere si se dau bani aiurea si trimit oameni cand vor ei deci esti obligat sa faci local in caz de necesitate si sa si platesti daca nu ai bani cu ce platesti?pentru incasarea la usa nici eu nu sunt de acord dar cred ca se recurge la acest mod cand proprietarii nu platesc datoriile iar asoc.evita notificarile etc.
Multstimate domn in calitate de administrator bloc practicant nimic din ce v-ati propus nu va ajuta practic decat prezenta proprietarului daca va produs prejudicii care se pot constata faceti o sesizare scrisa catre conducerea asociatiei daca sunteti membru, iar dumnealor vor gasi sigur persoana din familia proprietarului care are grija de apartament in caz de urgenta va spun ca aceasta persoana exzista sigur daca ai un apartament cineva poate ajunge acolo in caz de nevoie,in caz de mare urgenta, solicitati sa astupati pe terasa gura de evacuare a apei si formarea altui traseu de preluare catre asociatie pe cheltuiala proprietarului vinovat solicitati totul in scris Dar daca vecinul a reconfigurat sistemul pluvial iar dv nu sunteti de acord tot asociatia constata si considera daca aduce prejudicii sau nu il obliga ca sa recontituie traseul coloanei ,in instanta este greu drum lung si trebuiesc martori,asigurari fapta este anterioara asigurarii
Stimata Doamna lista de intretinere este o factura comuna emisa care totalizeaza toate consumurile si cheltuielile facute de imobilul in care aveti proprietatea ,MAJORITATEA proprietarilor considera plata cotelor de intretinere o plata facuta cuiva in mod personal NU aceste cote sunt obligatorii si trbuiesc platite confor legislatiei in vigoare,si de asemenea ca sa nu ne mai suparam degeaba gresala majoritati asociatiilor este ca nu actioneaza in instanta proprietarul la 90 de zile atunci nimeni nu se supara, ce institutie din Romania accepta sa nu achiti produsul sau taxale asa vreo 12 luni cum este la caseriile asociatiilor?ia sa vedem daca nu achiti la furnizori pe persoana fizica 45 de zile ce se intampla?cu cine te certi? cu nimeni taie si gata si platesti rebransare si penalizari la asociatii trebuie sa traga cineva de maneca si atunci iese cu suparare aveti proprietati trebuiesc supravegheate si intretinute cititi pe google ce nu stiti si sa faci reparatii cand persoana te sfideaza si nu achita luni intregi cotele este putin deranjant de unde sa iei bani sa achiti reparatiile?NU ESTE NICI O DIFERENTA INTRE O FACTURA ENEL SI COTELE DE INTRETINERE SE APLICA ACELASI SISTEM DE PLATA
Doamna proprietar dumneavoastra cand ati montat centrala ati cerut aprobare de la Asociatia blocului dv.si aceasta va dato cu conditia respectari de catre dv a legislatiei in vigoare pe de o parte si pe de cealalta parte dv detineti conform actului de proprietate parti comune in cota indiviza (proprietate comuna perpetua nedefinita)incalzirea pe parti comune trebuieste platita de toti proprietarii adica toate coloanele altele decat cele care va apartin pe orizontala,tevile pe verticala sunt proprietate comuna si deservesc toti proprietarii dv cand ati cerut acordul proprietarilor de la asociatie pt.optiunea de a monta centrala de apartament nu ati specificat ca doriti sa va scoateti tevile comune caci daca solicitati nu mai obtineati nici o aprobare si eventual vindeati apartamentul caci nu aveati in veci aprobarea lor de ce nu imbracati tevile comune in vata de sticla de 10 mm si cu masca de rigips si apoi ramane de platit numai caldura de pe holuri si subsol in suma mult mai mica niciodata nu veti putea scoate acele tevi deoarece distrugeti fluxul de alimentare al celorlalti proprietari incalzirea are tur si retur si dv opriti acest sistem prin ideile pe care le aveti eu daca as locui in imobilul dv v-as cere plata lunara chirie pentru tevile de alimentare cu gaz proprii de pe holul blocului ce ziceti teava dv de gaz cea principala privata si contorul dv sunt situate pe spatii comune si proprietarii va pot cere chirie lunar ce ziceti eu va sfatuiesc sa va informati mai exzact si sa va dati seama ca traiti intr-o comunitate si nu toate ideile de economie propri pot fi puse in aplicare in alta ordine de idei dv ca proprietar aveti obligatia conform legislatiei in vigoare sa intretineti toate bunurile si sistemele in stare de functionare TOATE COLOANELE de alimentare cu utilitati sunt o parte si proprietate dv .Nu veti castiga niciodata in instanta eliminarea coloanelor din apartament RADET-ul este un furnizor de utilitati si nu are nici o legatura cu dv nu mai umblati degeaba acest furnizor are un contract de furnizare cu asociatia imobilului
Vorbiti cu vecinul de la etajul 3 si debransati apele cu mufe mixte si dopuri si gata cand repara le bransati la loc decat cu miros si egrasie mai bine adunati 1-200lei si procedati asa altfel ajungeti in instanta si veti fi suparati asa se supara dumnealui.
Doamnule nu exzista hotarare exzista sugestie din partea comitetului executiv,pentru dv.deoarece doriti sa achitati ce vreti dv si cum vi se pare dv corect casierul nu va poate incasa sume decat in ordine cromologica asa prevede legea daca aveti restante si doriti sa achitati ce vreti dumneavoastra o faceti cel mai usor la banca dar in contabilitatea asociatiei sumele platite sunt incasate la rand asa ca indiferent ce doriti sa platiti se achita in ordine cronologica este adevarat ca se poate achita orice suma doriti, la dv.nu cred ca este vorba de comision bancar cat de dorinta dv.de a vi se incasa numai ce doriti dumneavoastra si sa se specifice pe chitanta ce vreti dv.fara una sau alta din sumele cotelor asa la banca faceti ce vreti si nu va opreste nimeni, de obicei platile la baca sunt pentru oricine este un nou sistem de plata in romania sunt proprietari care se bucura de introducerea acestui sistem ba chiar sunt asociatii care platesc direct numai in banca noi am evoluat