avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1763 soluții astăzi
Forum Activitate razvan2004444444444

Activitate razvan2004444444444

Multumesc ca mi-ati scris mesajul. Sa va explic: administratorul decedat a avut banii si pentru facturile de salubritate, dar nu le-a mai platit voit. Acest lucru s-a intamplat la toate asociatiile la care el a fost administrator, 11 la numar. Dupa moartea d-lui, noi proprietarii am fost instiintati de firma de salubritate ca suntem restanti, chiar ca s-a deschis proces impotriva asociatiilor pentru recuperarea banilor. (Asadar in aceasta situatie suntem multi. Ne-am interest la un avocat si acesta ne-a informat ca decedatul are casa girata la banca si ca sansele sa ne recuperam banii de la urmasi sunt foarte mici, ca urmare , mai platim inca o data facturile respective. Dar, marea intrebare este: SE PLATESC PE APARTAMENT SAU dIN NOU PE PERSOANA? eU PERSONAL CONSIDER SUMA O PIERDERE SI ca urmare mi se pare corect ca aceasta sa fie impartita pe apartament. ( Lumea vorbeste ca administratorul decedat a folosit banii nostri si a organizat o nunta fastuoasa fiului lui).Asadar, process nu s-a deschis, platim din nou, dar cum? PE PERSOANA SAU PE APARTAMENT? Va multumesc pentru informatii.
Ma intrebati daca am fost interesat de asociatie?, nu am inteles foarte bine, ma scuzati...Daca da, vreau sa va informez ca fiind un proprietar bun platnic, ca si ceilalti vecini ai mei am platit consumul lunar, la timp, doar ca firma de salubritate trimitea instiintari despre restante exact administratorului , care avea grija ca acestea sa nu ajunga la noi. Oare am gresit cu ceva?
Buna ziua. Avem o problema la asociatia de proprietari: fostul administrator a decedat si ne-a lasat cu factura de la salubritate restanta pe 1,5 ani( martie 2014-august 2015). Mentionez ca noi,locatarii, am achitat lunar cheltuielile de intretinere, dar banii nu au fost depusi de catre administrator la compania de salubritate, astfel ca acum suntem nevoiti sa mai platim o data facturile respective. Intrebarea este: SUMA NEPLATITA FIIND CONSIDERATA PIERDERE, SE IMPARTE IN MOD EGAL PE APARTAMENT (asa cum platim pierderile de apa) SAU DIN NOU, PE PERSOANA? In speranta ca ma lamureste cineva care cunoaste legea asociatiei de proprietari ( cu nr. lege, nr. articol...). va multumesc.