razvan2004444444444 a scris:
Avem o problema la asociatia de proprietari: fostul administrator a decedat si ne-a lasat cu factura de la salubritate restanta pe 1,5 ani( martie 2014-august 2015). Mentionez ca noi,locatarii, am achitat lunar cheltuielile de intretinere, dar banii nu au fost depusi de catre administrator la compania de salubritate...
Dumneavoastra @razvan, ca si alti vecini ai dumneavoastra, nu aveti nici o problema daca ati platit la timp sumele repartizate lunar pe listele de plata.
Problema trebuie sa o dezlege si sa o rezolve cei pe care i-ati ales in comitetul executiv sa conduca asociatia de proprietari.
Acestia, in frunte cu presedintele si comisis de cenzori pot sa explice daca administratorul a avut banii, daca si i-a insusit si nu a achitat salubritatea ori nu a avut bani suficienti din inacasari (poate sunt multi restantieri) si administartorul a achitat doar unii furnizori nu si salubritatea.
Vi se poate solicita sa va patiti restantele dar nu sa platiti inca odata ceea ce ati achitat pana acum.
Ca sa intelegem mai bine, informati-va si spuneti-ne ce s-a intamplat: adminstratorul a avut bani suficienti si i-a sustras ori nu a avut suficienti bani si a achitat preferential caldura, apa, liftul... lasand salubritatea neachitata!?
Apoi discutam de pierderi, repartizari... daca este cazul.