Buna ziua . Va rog sa ma scuzati pentru deranj si as fi recunoscator daca ati putea sa ma ajutati in urmatorul caz .
In luna februarie al acestui an , am fost nevoit sa imi duc la garantie telefonul deoarece acesta s-a defectat fara ca eu sa actionez sau sa influentez cu ceva acest lucru . Dupa circa o saptamana am postat pe acest site o intrebare , deoarece service-ul de care telefonul meu apartinea mi-a refuzat garantia . Pentru a intelege mai bine situatia citez intrebarea pusa de mine la acea vreme:
"Buna seara . In urma cu aproximativ doua saptamani touchscreenul respectiv displayul telefonului meu s-au defectat asa ca am fost nevoit sa trimit telefonul la garantie . La sfarsitul saptamanii trecute am primit un email de la o persoana angajata in acel service in care ma instiintat asupra faptului ca mi-a fost respinsa garantia din cauza faptului ca s-au putut observa identificatorii de umiditate activati . Problema este ca telefonul s-a stricat de pe o zi pe alta , fara sa fi umblat asupra lui in acea perioada de timp , iar in permanenta acesta a fost protejat de socuri termice sau de apa .Nu sunt multumit de raspunsul oferit de service si as dorii sa aflu ce pot face in acest sens si daca as avea cea mai mica sansa sa imi fie reparat telefonul , pentru ca este total frustrant stiind ca nu este vorba despre o neglijenta sau o greseala de a mea . De asemenea cautand informatii utile despre service-ul respectiv , am avut surpriza sa observ ca toate opinile sunt negative , nimeni nu vorbeste de bine aceasta firma . Astept un raspuns . Va multumesc mult . O seara buna! "
In urma raspunsurilor si a ajutorului primit din partea dumnevoastra , am decis ca cea mai buna solutie este sa fac o reclamatie la ANPC . Din pacate acest lucru nu a reprezentat cea mai inspirata decizie a mea . Raspunsul oferit de "Comisariatul Judetean pentru protectia consumatorilor Maramures Baia Mare" a fost unul negativ , dar sunt cateva detalii care ma nemultumesc in aceasta situatie .
In primul rand , in momentul depunerii reclamatiei am fost informat de catre acestia despre urmatorul lucru : " Conform art.8 si 9 din OG 27/2002, autorităţile şi instituţiile publice sesizate au obligaţia să comunice petiţionarului, în termen de 30 zile de la data înregistrării petiţie ....." . Din pacate acest lucru nu a avut o importanta mare pentru ei , deoarece perioada limita a fost depasita cu cel putin 6 zile ( In raspunsul primit printr-un Word data la care a fost trimis raspunsul reiese ca ar fi 25 martie )
Al doilea lucru care ma nemultumeste este legata fix de aceasta data(25 martie) . Personal , am primit raspunsul in aceasta zi , pe 12 aprilie , deoarece persoana care se ocupa de acest caz a uitat initial sa imi trimita raspunsul ( fiind nevoit sa amintesc de faptul ca astept o decizie ) , iar apoi a "retransmis" mesajul fara ca el sa contina atasarea cu hotararea lor . De asemenea acest document este facut din punctul meu de vedere superficial deoarece imi este gresit numele de familie , iar alineatele sunt diferite de la un paragraf la altul ( documentul fiind o totala dezordine ) . As vrea sa sesizez si faptul ca acest document nu contine stampila sau semnatura cuiva iar din punctul meu de vedere acesta pare mai degraba realizat de catre o persoana oarecare nu de catre o institutie oficiala .
Ultimul motiv pentru care sunt nemultumit ar fi justificarea facuta in urma refuzului reclamatiei mele . Citez : " Referitor la reclamatia d-voastra inregistrata la CJPC-Maramures cu numarul 206 N / 2016, va comunicam ca aceasta este neintemeiata deoarece din informatiile puse la dispozitie de d-voastra si de catre operatorul economic , precum si din fotografiile aferente reiese ca este neintemeiata pentru ca , conform fisei service produsul d-voastra prezinta urme de lichide si oxizi metalici, care ar ficauzati de o utilizare necorespunzatoare" . In reclamatia depusa de mine am explicat de ce consider ca nu ar fi vina mea si am incercat sa ofer exemple concrete dar raspunsul lor sa limitat fix la acelasi argument pe care cei de la service au incercat sa il ofere .
Intrebarea mea in acest moment : Ce ramane de facut ? Mai exista macar o mica sansa sa mi se faca dreptate fara a fi nevoie de instanta judecatoreasca ? ( idee propusa chiar de catre cei de la ANPC )
Va multumesc mult de tot . Astept un raspuns . O zi buna!
Buna seara . In urma cu aproximativ doua saptamani touchscreenul respectiv displayul telefonului meu s-au defectat asa ca am fost nevoit sa trimit telefonul la garantie . La sfarsitul saptamanii trecute am primit un email de la o persoana angajata in acel service in care ma instiintat asupra faptului ca mi-a fost respinsa garantia din cauza faptului ca s-au putut observa identificatorii de umiditate activati . Problema este ca telefonul s-a stricat de pe o zi pe alta , fara sa fi umblat asupra lui in acea perioada de timp , iar in permanenta acesta a fost protejat de socuri termice sau de apa .Nu sunt multumit de raspunsul oferit de service si as dorii sa aflu ce pot face in acest sens si daca as avea cea mai mica sansa sa imi fie reparat telefonul , pentru ca este total frustrant stiind ca nu este vorba despre o neglijenta sau o greseala de a mea . De asemenea cautand informatii utile despre service-ul respectiv , am avut surpriza sa observ ca toate opinile sunt negative , nimeni nu vorbeste de bine aceasta firma . Astept un raspuns . Va multumesc mult . O seara buna!