avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 903 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Refuz garantie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Refuz garantie

Buna seara . In urma cu aproximativ doua saptamani touchscreenul respectiv displayul telefonului meu s-au defectat asa ca am fost nevoit sa trimit telefonul la garantie . La sfarsitul saptamanii trecute am primit un email de la o persoana angajata in acel service in care ma instiintat asupra faptului ca mi-a fost respinsa garantia din cauza faptului ca s-au putut observa identificatorii de umiditate activati . Problema este ca telefonul s-a stricat de pe o zi pe alta , fara sa fi umblat asupra lui in acea perioada de timp , iar in permanenta acesta a fost protejat de socuri termice sau de apa .Nu sunt multumit de raspunsul oferit de service si as dorii sa aflu ce pot face in acest sens si daca as avea cea mai mica sansa sa imi fie reparat telefonul , pentru ca este total frustrant stiind ca nu este vorba despre o neglijenta sau o greseala de a mea . De asemenea cautand informatii utile despre service-ul respectiv , am avut surpriza sa observ ca toate opinile sunt negative , nimeni nu vorbeste de bine aceasta firma . Astept un raspuns . Va multumesc mult . O seara buna!
Ultima modificare: Marți, 16 Februarie 2016
alexandruR, utilizator
Buna Seara. Incercati cu o notificare in scris prin care sa exprimati pozitia dvs. De asemenea ati putea incerca si o reclamatie la ANPC.


Multumesc pentru raspunsul oferit , imi este foarte util . Ma puteti ajuta totusi cu cateva informatii despre cum ar trebuii sa procedez in cazul in care as incerca sa fac o reclamatie la ANPC?

Ultima modificare: Miercuri, 17 Februarie 2016
gi-jane2, moderator
Pe site-ul ANPC exista un formular de reclamatie online. Trebuie sa accesati si sa prezentati cat mai detaliat problema.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Problema garantie - anpc alexandruR alexandruR Buna ziua . Va rog sa ma scuzati pentru deranj si as fi recunoscator daca ati putea sa ma ajutati in urmatorul caz . In luna februarie al acestui an , am ... (vezi toată discuția)
Clauza de excludere a garanției AndreeaMPopa AndreeaMPopa Bună ziua, am o problemă legată de un smartphone cumpărat acum un an și jumătate care a fost trimis de 3 ori în service in ultimele 2 luni. Prima ... (vezi toată discuția)
Telefon in garantie - schimbat piesa defecta cu piesa veche xciprian xciprian Buna ziua, In urma cu 3 saptamani am predat in magazinul unui operator de telefonie mobila telefonul meu defect, dar in garantie, spre a fi trimis in ... (vezi toată discuția)