avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 2000 soluții astăzi
Forum Activitate iulianama

Activitate iulianama

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
In contractele de credit scrie ca pe durata perioadei de creditate aveti obligatia sa asigurati bunul si sa prezentati dovada bancii. Daca pana la data scadentei nu prezentati dovada ca ati incheiat o asigurare facultativa+PAD, banca va debita contul. Daca ati incheiat polita la o data anterioara celei emise de banca, prezentati la banca politele si dovada achitarii acestora si in baza unei cereri polita emisa de banca se anuleaza. Daca nu vor..... puteti face reclamatie la ASF, GDPR.
Bună ziua,
Supun atenţiei dvs urmatoarea speţă.
În prezent am încheiat un Contract de Mandat, ca şi fersoană fizică,cu un Broker de asigurari, pentru care intermediez şi închei contracte de asigurare. Conform noului cod fiscal, a fost necesar să înregistrez la ANAF acest contract. Pentru că eu la ANAF figuram deja din 2011 cu o altă activitate independentă, mi s-a comunicat că nu mi se va elibera un nou certificat şi că voi lucra pe acelaşi cod fiscal, urmând să depun declaraţiile pe fiecare activitate în parte. Întrebările mele sunt urmatoarele:
1. Trebuie să am registre de incasari si plati separate pe fiecare activitate ?
2. Având în vedere ca deţin un cod fiscal eliberat de ANAF, acum funcţionez ca si PFA? Contractul meu cu acel broker trebuie înlocuit?
3. În mod normal, eu, lunar, ar trebui să emit factură brokerului, pentru comisionul pe care mi-l plăteşte, însa pe facturier sunt trecute datele mele din certificatul eliberat de ANAF( nume, prenume, CUI), iar acesta spune că nu poate să ia in calcul acea factură ptr că el are încheiat contract cu mine ca şi PF! Cum este corect?
4. În momentul de faţa sunt înregistrată ca neplătitor de TVA. În cazul în care înregistrez venituri într-un an, peste plafonul de 65.000 eur, trebuie să mă înregistrez ca şi platitor de TVA?
Vă mulţumesc