avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1323 soluții astăzi
Forum Activitate AlinCbc

Activitate AlinCbc

Buna ziua,

In perioada oct 2011 - mai 2013, am lucrat ca si asistent vanzari intr-o companie de retail. In toata aceasta perioada, lucram un weekend, iar urmatorul era liber. Media de ore lucrate intr-o saptamana era de 45 ore. Inventarele care se faceau si la care ieseau lipsuri, erau achitate de angajati. Acestia achitau sumele lipsa din inventar prin oprirea sumelor estimate de angajator, la fiecare salariu pana se achita intreaga suma. Daca la inventar era lipsa 10 000 lei , iar firma avea 20 de angajati, acestora li se oprea in total suma de 500 lei de angajat. Orele lucrate in weekend erau platite normal. Este in regula sa se opreasca inventarul din banii angajatilor, sa se lucreze 45 ore / saptamana si orele de weekend sa fie platite 1:1 ?

Multumesc!