avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 695 soluții astăzi
Forum Activitate IoanaAM

Activitate IoanaAM

Răspuns la discuția Recuperare pensie alimentara
Va multumesc din suflet pentru timpul si informatiile oferite! :)
Este vorba despre o cerere tip? Si nu as putea sa ma infatisez si la judecatoria din jud. Iasi, unde in prezent, sunt studenta? (invatamant cu frecventa, iar orarul nu imi permite absenta de la cursuri)
Asadar, exista si posibilitatea de a ma infatisa pe cont propriu. Am uitat sa mentionez faptul ca tatal meu mai are 2-3 copii, carora le-a platit/le plateste pensia alimentara, pe langa copilul/copiii din familia actuala (imi cer scuze pentru inexactitatea informatiilor).Nu cunosc foarte bine aceste situatii, insa stiu ca singura neplata a fost in cazul meu, pe motiv ca am fost "o greseala". Acestea fiind spuse, banuiesc ca procentajul va avea alta valoare decat 25% din valoarea venitului sau.
Si unde ar trebui sa ma prezint, mai exact, avand in vedere faptul ca nu sunt domiciliata in judetul Iasi?
Iertati-mi indrazneala, dar mi-ati putea spune si cam cat m-ar costa, cu aproximatie, aceasta chemare in instanta? (onorariu avocat, cheltuieli judecatoresti, etc.). Nu cunosc foarte bine legislatia, de aceea am si intrebat pe acest forum.
[editat- se adreseaza unui mesaj sters] Va multumesc din suflet pentru promptitudine!
Am inteles. Va multumesc mult! Imi mai ramane o singura intrebare: ce acte sunt necesare in acest demers?