Bancă nu îmi da suma blocată pe motiv ca executarea este activa.
Este vreo lege care obliga executorul sa sisteze poprirea pe motiv de concediu medical?
Bancă a zis ca nu poate sa deblocheze suma , chiar dacă suma e din concediu medical. A spus ca trebuie sa iau legatura cu executorul. Eu va întreb dacă este legal ca executorul sa sisteze plata către banca pe motiv de concediu medical.
Am o poprire pe cont bancar de la un executor care nu se afla pe raza curții de apel conform legii. De luna trecuta sunt în concediu medical pentru cancer și banca mi- a blocat 1/3 din suma intrata pe concediu medical de la angajator . Cum trebuie sa procedez sa îmi deblocheze suma blocată? Unde trebuie sa mă adresez? Menționez ca angajatorul nu are adresa de poprire de la executor. Mulțumesc
Am același domiciliu de 20 de ani. Nu am nici un document de la acest executor. Datele despre el le am luat de pe internet iar numele lui îl știu de la bancă. Cum sa fac contestație? Nu trebuie sa depun vreun document despre poprire?
Am poprire 1/3 din salariu la unitatea angajatoare de la un executor ,iar pe contul bancar de la alți executori. Angajatorul oprește 1/3 și banca 1/2 din restul care se vireaza. Salariul îmi este poprit 70%. Am luat legătura cu executorii care au trimis poprire doar pentru contul bancar și au zis ca nu au dispoziție sa trimită poprire la angajator și ca nu au ce sa facă. Nu pot sa trimită poprire la angajator. Menționez ca unul dintre nu au domiciliul în circumscriptia curții de apel de pe raza județului și nu am primit nimic de la ei referitor la poprire. Eu am domiciliu în Vaslui la fel și terțul poprit și el are domiciliul în București. Cum sa procedez să îmi fie poprit salariul doar jumătate?