avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 377 soluții astăzi
Forum Activitate C0olmonkey

Activitate C0olmonkey

Salut!
As avea si eu o problema legata de compania Orange:
Fiul meu mi-a oferit niste trafic de internet prin ajutorul unei aplicatii create de cei de la Orange cu o ocazie speciala (My Heartbeats).
Astazi ma trezesc cu un mesaj de la Servicii Clienti ca am atins un cost suplimentar mare si ca sa evit suspendarea abonamentului sa sun la numarul oferit de ei. Am sunat si mi-a raspuns un tip care imi spune ca am facut cost suplimentar in valoare de 61 euro pentru ca am avut trafic de internet national. Dupa terminarea convorbirii am sunat la 415 (Cronos) pentru a vedea unde mi-a disparut traficul de internet pe care stiam ca il am pana astazi inclusiv. Surpriza era ca mie imi arata ca mai am peste 6000mb utilizabili. Sun inapoi si mascariciul de acolo dupa 10 minute de muzicuta si de asteptat aiurea imi spune ca internetul nu mai e valabil de cate-va zile chiar daca mie imi arata altceva si ca in termen de aproximativ 5 zile ma va contacta cineva de la nu stiu ce echipa.

Ideea este ca mie ar trebui sa mi se emita factura in cursul zilei de maine.
Ce sa fac in acest caz? Sa platesc factura? Sa astept? Daca nu am de gand sa o platesc pentru ca ma consider total neindreptatit care sunt riscurile?