Buna ziua,
Vom incepe sustinerea unor cursuri pentru programare si design web, la sala de curs, intre 5 si 9 participanti.
Intrebarea mea este daca la inceputul cursului trebuie realiza protectia muncii/sanatatii/in caz de incendiu (daca este posibil, mi-ar fi de ajut si legislatia cu privire la acest lucru, pentru a vedea exact ce trebuie facut).
Buna ziua,
Am achizitionat casa de marcat, urmeaza sa adaug produsele si sa fie fiscalizata.
Intrebarea mea este legata de adaugarea produselor in casa, practic sunt servicii care pot varia destul de mult.
1. Casa are 12 caractere ce pot fi tiparite pentru denumire, se va trece denumirea serviciului cat mai concreta?
De exemplu: servicii web design sau realizare site responsive, formular de contact etc?
2. Totodata se vor tine si cursuri, traininguri, workshopuri si care suna de felul: invata cum sa realizezi un site responsive, care poate fi curs (5 saptamani) sau workshop (2 zile), difera doar programa.
Intre timp am descoperit ca lucrurile sunt mai complexe si trebuie vazut de la caz la caz si in detaliu. Multumesc frumos si mult succes in ceea ce faceti!
Buna ziua,
Am infiintat un SRL ce are drept misiune dezvoltarea competentelor digitale.
In prima etapa nu doresc autorizarea la ANC datorita dosarului care mi se pare mult prea complex si care nu este o prioritate in acest moment.
Intrebarile mele sunt:
1. sunt necesare de autorizatii speciale, alte autorizatii si care ar fi ele pentru a desfasura activitatea? exista cod caen 8559 pentru alte forme de invatamant, eu am diploma de formator si o alta diploma pe partea tehnica ambele obtinute prin cursuri acreditate ANC.
2. la inceputul cursului, trebuie tinuta si consemnata protectia muncii, plan in caz de incendiu, protejare in cazul in care se intampla ceva pe drumul spre cursuri, etc?
Multumesc foarte mult, ati fost prompt si de un real ajutor. Voi pune si in practica, pentru inceput cu o vizita la ANAF. Toate cele bune si mult succes in ceea ce faceti!
Multumesc frumos, punctul 1 este clar.
Pentru 2, persoana va fi juridica (probabil un birou intr-un spatiu de birouri) si imi dau seama ca intrebarea se imparte in:
- demersuri inainte de inchiriere (la sediul social intai am obtinut acordul vecinilor si asociatiei, apoi era contractul, ma gandesc daca si aici ar trebui facut ceva inainte)
- demersuri dupa inchirierea contractului, din raspunsul dumneavoastra, trebuie depusa notificare la ANAF in acest sens.
Cu acest contract voi merge la registrul Comertului pentru a declara sediul secundar si inceperea activitatii.
La punctul 3, facand o analogie, asa cum biblia este pentru religie asa probabil exista o carte pentru firme, pentru a-mi forma o idee si un limbaj comun, contabilul sau expertul pe problema in cauza sa nu piarda timp cu mine explicand lucruri elementare.
Multumesc foarte mult pentru raspunsurile dumneavoastra, salveaza timp si diverse drumuri pe la institutii.
Buna ziua,
Tocmai am inregistrat un SRL, firma are sediul social in apartament propriu si este fara activitate pana la gasirea unui spatiu de birou intr-o cladire de birouri, sunt singurul asociat, nu am angajati. Activitatate principala este dezvoltarea de soft la comanda. Va adresez 3 intrebari:
1. Ce trebuie sa depun in continuare, in cat timp si unde?
2. Pe langa contractul de inchiriere, este necesar sa obtin si alte lucruri?
3. Unde pot gasi un ghid util prin care sa stiu ce declaratii, taxe alte lucruri sunt de facut?
Daca ma puteti sfaturi si cu alte lucruri este cu atat mai bine.