Buna ziua , in urma cu 4 luni am hotarat sa ma portez la alta companie , mai pe scurt cautam sa reziliez contractul cu cosmote de 2-3 luni , mereu cu scuze ca nu merge sistemul , asa ca am hotarat sa las pe "vecini" sa se ocupe de tot , deci data de facturare cosmote ziua 8 din luna in curs , data de 12 dat acte si demers la portare , data de 19 in aceeasi luna sa portat numarul , acum in cele 7 zile adica 08-12 s-a vorbit normal la telefon pe numarul de cosmote dar tinand cont ca sunt maniac al cost controlului am mesaje aproape la 12 ore cu minutele vorbite , acum luna urmatoare imi vine o factura babana , Incerc sa dau telefoane sa inteleg cum si ce dar primesc acelasi raspund ca minutele mele s-au micsorat la numarul de zile , bun intelegeam si asta daca acolo in cele 7 zile la cost control imi zicea clar aveti xx de plata si ciuciu minute sau alceva sa nu mor si eu prost , intrebarea se poate rezolva ceva ? Ca sa nu fie vorbe rele nu s-a sunat decat la 3 numere si toate locale in retea , nu in spania sau 8989 . Deci am toate mesajele de la cost control aproape la 12 ore timp de 7 zile toate se actualiza foarte frumos si scadea minutele.