Buna seara ,
In data de 04.08.2015 , am cumparat de la eMAG un laptop in valoare de aprox 900 eur. La data de 26.01.2016 apare prima problema: hardul nu mai functioneaza. Il trimit in service , dupa care achizitionez si ,,garantia plus ,, pentru a mari perioada de garantie .Il primesc inapoi cu solutia ,,inlocuit HDD,,. Dupa nici o luna adica pe 11.02.2016 - din nou aceiasi problema , aceiasi solutie ,, inlocuit HDD,, pe data de 21.03.2016 la fel , pe data de 18.05.2016 aceiasi problema , aceiasi solutie. Deci acest laptop a stat mai mut in service decat in posesia mea.
Desi in garantia plus scrie : ,,In situatia in care produsul pentru care s-a achizitionat serviciul Garantia Plus sufera intr-un interval de 6 luni trei reparatii repetate, atunci clientul are dreptul sa solicite inlocuirea produsului,, acestia motiveaza urmatoarele : Va informam ca in situatia in care produsul pentru care s-a achizitionat serviciul Garantia Plus sufera intr-un interval de 6 luni de la achizitie trei reparatii repetate, atunci clientul are dreptul sa solicite inlocuirea produsului. In cazul dumneavoastra, in primele 6 luni, produsul a avut mai putin de trei intrari in unitatea de service.
Acestia contrazic prevederile certificatul de garantie.
Unde pot face o plunger pentru a putea rezolva aceasta problema ?
Va multumesc