Mai scrieti-le o data si insistati pentru inlocuire.
Subliniati diferenta pe care ziceti ca ati gasit-o intre ce scrie pe garantie:
,,In situatia in care produsul pentru care s-a achizitionat serviciul Garantia Plus sufera intr-un interval de 6 luni trei reparatii repetate, atunci clientul are dreptul sa solicite inlocuirea produsului''
si ce spun ei
,,Va informam ca in situatia in care produsul pentru care s-a achizitionat serviciul Garantia Plus sufera intr-un interval de 6 luni
de la achizitie trei reparatii repetate, atunci clientul are dreptul sa solicite inlocuirea produsului.''
Scrieti-le si ca va veti adresa ANPC. Daca garantia este scrisa asa cum ati zis, fara sintagma
de la achizitie, eu cred ca reclamatia se va rezolva in sensul dorit de dvs.
La formularul online pentru reclamatii aveti posibilitatea de a atasa fisere, faceti scan dupa certificatul de garantie si dupa raspunsurile lor ca sa se vada diferenta>
[ link extern ] /
Calculati si zilele cat ati stat fara produs, ca altfel nu stiu daca isi va bate capul cu asta cine o va analiza.