Am achizitionat 7 laptopuri ASUS de la un magazin online al unui furnizor din Germania. Laptopurile sunt acoperite de garantie si pe teritoriul Romaniei.
Euro Service Center este unicul centru autorizat pentru reparatia / intretinerea intregii game de produse Asus, asa cum apare prezentat si la ei pe site
[ link extern ] .
M-am prezentat la acest service in luna iunie 2013 pentru ca unul dintre laptopuri se inchidea din cand in cand fara vreun motiv. L-am recuperat din service in luna iulie 2013 pentru ca i-au schimbat placa de baza care nu era pe stoc.
O luna mai tarziu, in august 2013 m-am prezentat tot la acest service, laptopul prezentand aceleasi simptome. De aceasta data a stat in service 17 zile pentru ca i s-a inlocuit dinnou placa de baza si un HDD.
In septembrie 2013 m-am prezentat dinnou la service cu aceleasi probleme, laptopul se inchidea din cand in cand fare vreun motiv. A stat 18 zile in service pentru ca i s-a inlocuit procesorul.
Chiar si dupa a treia interventie laptopul continua sa manifeste aceleasi probleme.
Am contactat Asus Romania si am discutat cu dl. Arpad Balazs si cu dl. Konya Rafael
reprezentanti ai departamentului tehnic ASUS Romania. Acestia mi-au explicat ca trebuie sa mai duc inca o data laptopul in service, in caz contrar considera actiunea ca fiind “negatie de service”.
Le-am explicat ca cele 3 incercari de reparare a laptopului au constituit tocmai dorinta mea de a beneficia de acest service, dar incapacitatea acestora de a-mi rezolva problema ma face sa cred ca o a patra interventie nu ar rezolva problema.
In prima jumatate a lunii noiembrie imi expira garantia pentru ca aceasta nu a fost extinsa cu perioada in care laptopul a stat in service-ul ESC in asteptare de componente. Dl. Ovidiu Bernicu, General Manager al Euro Service Center, mi-a explicat ca asa este legal.
Nu ma pot adresa ANPC pentru ca acesta nu rezolva litigiile dintre doua societati comerciale (factura de achizitie a fost eliberata catre o societate comerciala nu catre o persoana fizica), insa caut un sfat cum sa procedez in continuare pentru a recupera prejudiciul adus companiei prin scoatea din productie a acestui laptop.
Va multumesc!