avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1390 soluții astăzi
Forum Activitate Ioana_sorina

Activitate Ioana_sorina

Buna ziua! Eu sunt in CCC, mi-am prelungit de curand CCCul de la 2 la 3 ani pe baza certificatului de incadrare in grad de handicap. Dar curand o sa nasc al doilea puisor, intrebarea mea este: poate intra sotul in CCC cu cel de-al doilea puisor? Multumesc!
Buna ziua!

In mai putin de o luna urmeaza sa nasc. Sunt profesor, iar contractul meu de munca se incheie in data de 16 iunie, odata cu incheierea anului scolar.
In ultimele 24 de luni am cel putin 12 luni lucrate (cotizate la stat).
Dar dna doctor tocmai m-a informat ca dupa nastere sunt obligata sa-mi iau cele 42 de zile de concediu postnatal, altfel pierd indemnizatia de crestere a copilului. Dar eu dupa data de 16 iunie nu am niciun angajator caruia sa ii duc concediul meu postnatal.
Oare ma puteti ajuta cu cateva lamuriri in aceasta privinta? V-as fii recunoscatoare.

Cu respect, Ioana
Răspuns la discuția Concediul de maternitate
Multumesc tare frumos dle Tudor Valeriu pentru raspunsuri.

As mai dori sa va intreb daca lucrez cu contract de munca pe perioada determinata si mi-am anuntat angajatorul ca sunt insarcinata, acesta din urma este obligat sa-mi prelungeasca contractul de munca sau la incheierea contractului de munca exista posibilitatea sa nu mi se mai prelungeasca?!

Multumesc frumos!
Cu respect, Ioana.
Răspuns la discuția Concediul de maternitate
Multumesc pentru promptitudinea cu care mi-ati raspuns.

Mai am o intrebare. Am citit ca CCC se acorda si in cazul in care sunt studenta, eu sunt studenta la nivel de master invatamant zi, buget, am 27 de ani, pot beneficia de CCC? Daca da, in functie de ce venit mi se va calcula CCC-ul? Sau exista o varsta limita pana la care poti beneficia de concediul de maternitate ca si studenta?

Va multumesc!
Cu respect, Ioana
Buna ziua!