Bună ziua! Am tincercat sa ransfer o suma de bani din străinătate în contul de USD din România. Ulterior, banca din România m-a contactat și mi s-a spus ca au nevoie de mai multe date personale pentru a putea accepta transferul bancar. Prin urmare, am cerut băncii din străinătate codul Swift pe care l-am trimis băncii din România. După o perioada, banca din România m-a contactat informandu-ma ca nu au primit niciun răspuns din partea băncii din străinătate. Am sunat personal banca din străinătate și am dat datele personale necesare și mi s-a spus ca acestea vor fi trimise mai departe. La câteva zile, banca din România m-a contactat din nou informandu-ma ca vor mai încerca să trimită încă un mesaj băncii din străinătate dat fiind faptul ca nu au primit niciun răspuns.
În cele din urmă, banca din România a trimis banii înapoi și am pierdut bani pe transfer bancar plus diferențele de curs valutar dintre USD și moneda locala din străinătate.
Am încercat sa fac plângere telefonic, prin e-mail și personal la sediul central al băncii dar cazul meu a fost tratat superficial. Mi s-a spus telefonic ca e-mailul meu este înregistrat automat ca și plângere, însă nu am primit niciun număr de referință, iar când m-am prezentat la sediul băncii dădeau din umeri și mi s-a comunicat ca nu este nicio plângere înregistrată. Le-am arătat fizic e-mailurile și mi s-a promis ca acest caz va fi analizat de departamentul financiar. A trecut o perioada buna de timp de când aștept sa ma contacteze cineva de la aceasta banca din străinătate, însă niciun răspuns momentan.
Ce ma sfătuiți sa fac în acest caz?
Mulțumesc anticipat pentru ajutor!