Va multumesc mult pentru raspuns. Stiti cumva daca exista vreun regulament emis de BNR sau vreo lege prin care sa existe obligatia institutiilor de credit sa instaleze sisteme de supraveghere video in agentii si la ATM-uri?
Buna seara
In dimineata zilei de 27.07.2016 mama a dorit sa retraga suma de 3500 RON de la ATM. I-a aparut mesajul ca soldul este insuficient, desi avea pe card 3900 RON plus o limita de 13 000 RON. A incercat inca o data, de aceasta data cu suma de 2000 RON, si i-a aparut acelasi mesaj. A scos cardul si s-a dus la cea mai apropiata agentie, unde i s-a spus ca ultima tranzactie, cea de 2000 RON a fost efectuata cu succes, banii fiind luati din cont. Mama a depus contestatie, iar in raspuns se spune ca doar balanta ATM-ului a fost verificata si ca nu exista nicio eroare.
Am intrebat la ghiseu daca prin intermediul politiei se poate verifica si inregistrarea video pentru a se vedea exact ce s-a intamplat cu banii. Raspunsul doamnei de la ghiseu a fost ca la acel bancomat nici nu exista camera de supraveghere. Bancile nu au obligatia sa monitorizeze video in permanenta bancomatele pe care le detin? Cum as putea rezolva problema? Mentionez ca am depus plangere la politie acum o saptamana si nu am primit nicio veste de atunci.