avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 471 soluții astăzi
Forum Activitate TvX

Activitate TvX

Salutare tuturor,

Am o problema putin mai delicata si sunt curios si de parerile voastre, sau de cum ati proceda voi.
Pe la jumatatea lunii decembrie am cumparat de la emag un Asus ZenFone Selfie ZD551KL, telefonu functiona foarte bine, chiar am fost multumit, tinand cont de raportul calitate - pret.

Prin luna aprilie a inceput sa imi faca figuri, telefonul deconecta cartela sim ( trebuia sa intru in setari sa ii dau disable si iar enable ), nu era o problema delicata decat ca se trezea sa imi deconecteze cartela in cele mai nefavorite momente. Am fost cu telefonul la showroom-ul emag de la mine din oras, am lasat telefonul iar dupa aproximativ 15 zile am primit mail si mesaj sa ma duc sa ridic telefonul ca a fost reparat.( Placa de baza schimbata ).

In luna mai, problema cu sim-ul a reaparut, dar si cu o problema noua, telefonul imi arata ca se incarca, dar el nu era la incarcat, asa ca IAR telefonul in service. Am asteptat 15 zile si am fost contactat ca telefonul iar a fost reparat ( Placa de baza si LCD schimbat ). Cand l-am intrebat pe cel de la emag de ce a fost schimbat LCD-ul chiar nu a stiut sa imi dea nici un raspuns si am trecut cu vederea ( nu are absolut nici o logica de ce a fost schimbat lcd-ul, el doar afiseaza ce ii indica baza de date ).

Dupa o perioada de vreo 2 saptamani, iar.. telefonul imi deconecta sim-ul ( la un interval intre 2-5 zile ) iar ecranul in orice loc apasam se inegrea ( e logic sa se inegreasca daca apesi ca animalul, dar nu e normal daca apesi cat de cat normal sa se inegreasca in jurul degetului.. Am facut comparatie intre aceleasi 2 telefoane si ecranul meu mai mult ca sigur a fost schimbat cu un stift ).

Deja cand am vazut in ce hal e telefonul am zis ca renunt la el, iar cei de la emag au o politica, daca in 6 luni telefonul are acelasi defect de 3 ori sunt obligati sa iti dea banii sau produs nou. Asa ca am zburat direct la emag sa dau telefonul inapoi, mi s-a zis ca trebuie intai sa fie constatat ca are o problema iar dupa primesc banii. Am acceptat si chiar gasisem un telefon nou, mai trebuia o diferenta de 3 milioane. Dupa cateva zile am primit mail de la depanero cu mesajul "Defect nemanifestat". Am fost sa ridic iar telefonul si deja tipul de la emag se uita ciudat ca nici el nu isi explica cat de "priceputi" sunt unii "specialisti certificati".

Tin sa mentionez ca de fiecare data cand am trimis telefonul in garantie, am resetat telefonul si am lasat in galerie toate dovezile de care ei au nevoie, dar aparent degeba.

M-am gandit la o metoda sa le demonstrez ca telefonul chiar are probleme, asa ca am asteptat sa imi dea iar eroarea sim si imediat cum a aparut m-am dus la showroom-ul emag sa se constate de acolo ca telefonul este defept ( chiar am crezut ca daca scrie pe fisa de trimitere in service "defect manifestat la bancul de probe" o sa fie o credibilitate mai mare.) Peste 3 zile am primit iar mail cu "Defect nemanifestat", asa ca am sunat la ei sa vad ce se intampla. Din ce am inteles primele 2 dati telefonul a fost trimis la un service, iar ultimile 2 dati la altul. Bun, dupa am sunat la al doilea service si aparent domnisoara "centralista" mai avea unpic si imi inchidea telefonul pentru ca indraznesc sa comentez la adresa lor, aparent ei sunt un service autorizat iar tehnicieni lor sunt certificati asus. Cand am vazut ca nu ma inteleg cu ea am sunat la Asus, am facut si plangere pe site-ul lor, am fost contactat prin email sa le scriu iar problema si sa atasez factura de la emag, am sunat acum o saptamana si mi s-a zis ca urgenteaza cazul si acum 2 zile am trimis iar email sa vad in ce stadiu sunt iar raspunsul lor a fost ca acum 3 zile cazul a fost retrimis mai departe.

In momentul de fata telefonul sta in cutie pe birou, iar ecranul arata cam asa: [ link extern ]

Ce imi recomandati sa fac? Si care este parerea voastra?

Multumesc,