Buna ziua,
Am mers la Samsung ESD Romania sa-mi repar
un telefon Samsung Galaxy J5 care avea probleme la display si nu se mai aprindea.
Service-ul ESD dupa ce a analizat telefonul in data de 18.08.2017 a emis un document
Autorizare inlocuire Produs retinandu-mi telefonul in service si mentionand ca acesta nu mai reparat.
Samsung Electronics(producatorul) a decis pastrarea acestuia si ca eu cu acest doucument sa merg la Orange sa mi-l inlocuiasca...
Circul abia acum incepe...intr-cat Orange nu doreste inlocuirea telefonului pe motiv ca trebuie
predat vechiul telefon..iar Samsung ESD unde am predat telefonul ma trimite la Samsung Romania pentru ca ei au decis pastrarea telefonului...si ca sa-i conving eu sa-mi restituie telefonul..desi eu nu am fost in legatura directa cu ei...Am facut sesizari in toate partile..Orange mi-a raspuns ca nu poate face nimic fara vechiul telefon....iar cei de la Samsung ma paseaza de la unul la altul fara sa-mi dea un raspuns concret...efectiv nu mai stiu ce sa fac...
Cei de la Samsung aveau dreptul sa emita un asemena document si sa-mi pastreze telefonul ?Poate Orange sa nu stie ca exista mai nou un asemenea document..au spus ca nu au mai intalnit asa ceva..
Va multumesc frumos!