un contract trebuie sa prevada clar termenele limita de plata nu sa lase loc de interpretari ca sa nu ramanem la "aprecierea "unor functionari,nu cred ca era greu sa mai adauge in contract doua cuvinte dupa "neplata consecutive a 6 luni de la data de".In plus in contract nu face trimitere la vreo lege sau hotarare de consiliu ca sa ma pot lamuri mai bine.Timp de 6 ani cand am achitat taxa tot in luna septembrie nu erau oare aceleasi dispozitii ale codului fiscal,sau nu erau functionari ai primariei cu un simt al aprecierii atat de dezvoltat ,eu ce pot intelege.In consecinta suntem la cheremul lor,,reziliaza sau nu,depinde cat sunt de motivati si noi ramanem oare fara nici un mijloc de a schimba ceva in aceasta administratie.
m-am prezentat pt achitarea taxei de parcare(sector 6) iar dupa ce s-a incasat o parte din suma mi-a comunicat verbal ca,contractual a fost reziliat in data de 17.08.2016 pe motiv de neachitare plata pana la data respectiva.mentionez ca detin contractual din 2009 iar platile au fost facute in luna septembrie(pina in 30.09)ale fiecarui an.Din cotractul pe care-l am scrie ,citez:"Voi achita tariful de parcare pana la 31 martie si 30 septembrie inclusive al fiecarui an(plata se poate efectua in doua rate egale sau anual).Neplata consecutive a 6 luni are drept consecinta pierderea loculi de parcare."va rog sa-mi spuneti de unde reiese data de la care incepe neplata consecutive a celor 6 luni.unde pot face o reclamatie ,daca aceasta este intemeiata sau o sugestie pentru a rezolva problema locului de parcare