Cabinetul de care aminteam, este cabinet medical de medicina muncii iar personalul angajat are studii universitare de medicina cu specializare medicina muncii. A fost organizat conform prevederilor ordinului ministrului sanatatii nr. 153 din 26 februarie 2003 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea cabinetelor medicale.
Cand am formulat intrebarea am avut in vedere prevederile art. 10 din Legea nr. 418/2004 privind statutul profesional specific al medicului de medicină a muncii, care spune ca "ART. 10 Medicul de medicină a muncii organizează primul ajutor şi tratamentul de urgenţă şi instruieşte angajaţii cu privire la aplicarea metodelor accesibile lor de prim ajutor şi a procedurilor de urgenţă, dacă are competenţă în acest sens."
Acesta este contextul in care am solicitat ajutorul dumneavoastra.
Buna ziua,
Sunt angajat la o institutie publica care are in organica si un cabinet de medicina muncii. Intre atributiunile personalului din cabinetul de medicina muncii intrac si cele de acordare a primului ajutor, As dori sa stiu care este baza legala pentru asigurarea cu medicamente a cabinetului, trusa medicala de prim ajutor si care trebuie sa fie continutul minim al acesteia.