avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 955 soluții astăzi
Forum Activitate Dorrian

Activitate Dorrian

Dacă reușești să aduce dovezi ca acel pe acel sector de drum limita este de 60 km poti obtine anularea procesului verbal pentru încadrare greșită a faptei , să aduci cât mai multe dovezi ... le prezinti odata cu plangerea ...dupa aceea e mai greu dar nu imposibil ...nu-i lasa ca merita e dreptul tau ...vezi la tot pasul agenți care nu stiu săracii de ce sunt angajați în politie!!!
Revin din nou...datorita dovezilor pertinente prezentate de mine versus varianta din procesul verbal întocmit de "cap de creta" cazul a fost rezolvat favorabil mie procesul verbal fost anulat ca netemeinic întocmit ,in probele video puse la dispoziția instanței și de către mine și de către IPJ Ilfov instanța nu a putut vedea ca ceea ce a ă fost menționat în procesul verbal este in fapt cu realitatea.

03.03.2017
Ora estimata: 8:30
Complet: C5 am .pr.
Tip solutie: Admite plângerea
Solutia pe scurt: Admite plângerea contravenţională formulată de petentul Nicolae Ion împotriva procesului-verbal de contravenţie seria PIFX nr. 0095131 din 20.10.2016 în contradictoriu cu intimata IPJ Ilfov. Anulează procesul-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei seria PIFX nr. 0095131 din 20.10.2016 ca netemeinic întocmit. Exonerează petentul de la sancţiunile contravenţionale aplicate prin procesul-verbal anulat. Cu drept de apel în termen de 30 zile de la comunicare. Cererea de apel se va depune la Judecătoria Buftea. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 03.03.2017.
Document: Hotarâre 1288/2017 03.03.2017
Da sunt situatii in care unii politistii exagereaza cateodata in cazul tau nu ar fi trebuit sa fii sanctionat dar ai nevoie de dovezi sa demonstrezi contrariul.
Dacă știi că nu ai încălcat legea și s-a intamplat exact asa cum spui verifica la trecerea cu pricina și vezi dacă e monitorizata video.La Pipera este o trecere foarte aglomerată și periculoasă ar trebui să fie camere pe undeva pe acolo.
Daca le depistezi faci cerere la Regionala Bucuresti -serviciul tehnic si spui ziua si ora pentru care doresti inregistrarea (ex 15 min intre 11.30 și 11.45 )
Atentie trebuie să te miști repede dupa 10 zile se sterg automat hardurile.
Daca ai semnat procesul verbal de contravenție și nu ai trecut la rubrica mențiuni contravenient varianta ta si ca nu esti de acord cu sanctiunea iarasi e nasol e ca si cum ai recunoaste fapta....
Succes!
Un raspuns al domnului moderator CIOAN....care se pare ca nu are nici o treaba cu realitatea de pe șosele....vezi cazul tau...

"Greseala dvs. este ca nu v-ati continuat traversarea caii ferate. Sistemul de avertizare si coborarea barierelor sunt astfel reglate incat un vehicul care, in momentul declansarii sistemului luminos si sonor, se afla intre bariere are posibilitatea sa paraseasca zona de trecere a caii ferate in siguranta."

într-adevăr ai parasit în siguranță dar cu permisul suspendat ....si vreo 700
lei amenda in 48 h daca nu vreo 1400 lei... :) :) și câți or mai fi in cazurile astea !
Salut,
Bineinteles ca am depus!
Acum dosarul e pe rol , dureaza...am avut acum aproape 2 luni sedinta de fond și acum astept noutăți de la judecătorie.
Cazul tau este destul de greu de contestat în instanță nu stiu ce șanse ai având în vedere că tu ai traversat în timp ce semnalele luminoase și acustice erau in functiune .... nu vreau sa te dezamăgesc dar singura șansă este să ai unul chiar doi martori care să depună mărturie în instanță precum. ca în momentul în care s-au pornit semnalele deja trecusei de bariera si erai in mers peste terasament altfel este cuvântul tau contra faptelor observate de agentului constatator pe care legea ii da dreptate .
Sau o proba video in care sa se vada ce s-a intamplat in acel moment dar bănuiesc că nu ai asa ceva.Sau poate are poliția...daca o au vor fi obligați de către instanță sub sanctiunea unei amenzi penale ,la cererea ta sa o prezinte in instanta ca proba.
Asa s-a intamplat la mine , ca nu vroiau să o prezinte ca proba , dar în răspunsul la întâmpinare pe care l-am redactat și prezentat la judecătorie am cerut acest lucru...unde am invocat un articol din codul civil...nu mai stiu ce număr...ca nu sunt avocat...apropo nici avocat nu mi-am luat :).
Eu am făcut rost și de o filmare de la camerele de supraveghere ale CFR-ului la acea trecere ca erau montate acolo ceea ce mi-a fost de un real ajutor , si pe care instanta mi-a aprobata ca proba , aceasta filmare arătând exact cum s-a întâmplat acel eveniment.
În concluzie nu pot decat sa remarc următoarea situație...
Daca nu treci te sancționează (vezi cazul meu )
Daca treci iar te sancționează-cazul tau ....deci ce e de facut in situatiile astea?
Raspuns -nimic, ramane la decizia organului.
Multumesc pentru raspuns .
Ok sa zicem ca este asta greșeala mea ca nu am continuat traversarea cum spune-ți mai înainte.
Mai era si reversul medaliei sa faca domnii politisti cateva poze in timp ce eu continuam traversarea asa cum a-ți spus mai inainte si si sa mi le trimita acasa ,împreună cu o frumoasa amenda si suspendare de permis situatie incontestabila din punctul meu de vedere.

Codul rutier la art 170 spune clar ca se sancționează TRECEREA nu OPRIREA
In același regulament se mentioneaza ca in apropierea trecerii la nivel de calea ferata prevazuta cu bariere se circula cu viteza redusa șoferul fiind obligat sa se asigure ca din stânga/dreapta nu se apropie nici un tren,locomotiva sau utilaj tehnic deplasabil pe sine.
Este stipulat acest lucru tocmai pentru ca șoferii sa fie protejați în cazul în care bariera nu este functionala (o problema tehnica a barierei,o pana de curent etc) si sa poată preîntâmpina vreun posibil accident.Dacă bariera nu este funcțională și întâmpla sa se produca vreun accident cu pagube ,victime mai știu eu ce ...la răspundere va fi tras șoferul -ca nu s-a asigurat și a oprit - nu administratorul barierei ca nu a functionat bariera sau conducătorul trenului .

Nu se menționează NICĂIERI ÎN NICI UN ARTICOLUL ca este interzisa oprirea (care în funcție de felul cum este amplasata trecerea, poziția autovehiculului ,vizibilitate poate fi utila în a-și lua șoferul masuri de siguranță înaintea traversarii).Situația poate fi comparata cu o intersecție unde ai cedează trecerea (fără stop) și unde în multe cazuri este necesara oprirea pentru a putea sa te asiguri ca intrii in intersectie in siguranta.Regulamentul nu te obliga sa oprești dar TREBUIE sa o faci .
Dar dacă mi se oprea mașina acolo neintenționat (defecțiune tehnica sau control greșit al comenzilor) atunci cum se putea încadra?
Oricum politia nu poate demonstra cu argumente ca mașină a fost oprita intenționat sau oprirea a fost cauzata de o problema tehnica sau folosirea greșită a comenzilor?
Multumesc anticipat pentru eventualele răspunsuri sau comentarii care vor face un pic de lumina în aceasta problema!
As dori sa va relatez o situatie prin care am trecut acum doua zile in speranta ca ma poate ajuta cineva cu sfaturi daca intradevar am gresit sau daca a fost un abuz si cum sa procedez in continuare .

Cum s-a intamplat :venind dinspre Corbeanca la intrare in Buftea este o trecere de cale ferata cu bariere automate semnale luminoase si acustice recent modernizata cu senzori miscare care deblocheaza barierele daca se intampla ca o masina sa ramana blocata pe linia ferata probabil sunt montate si camere de luat vederi.

Deci venind dinspre Corbeanca soseaua merge paralel cu calea ferata si la un moment dat se face o curba 90 gr la dreapta sa intri pe trecere deci cum ai vrea nu poti intra cu viteza sa treci pe acolo.

De acolo veneam si eu binenteles am redus sa pot trece iar cand am ajuns exact in dreptul barierei au intrat in functiune semnalele acustice (ca pe alea le-am auzit)si cele luminoase si am oprit imediat pe zona de siguranta dintre bariera si linia ferata sunt vreo 8m pana la prima linie ca sunt vreo 3 linii paralele acolo trecerea fiind aproape de gara .Bariera era sus am vazut ulterior ca pleaca la 7-8 sec de la aparitia semnalelor acustice si luminoase .

Nu eram oprit pe linia ferata eram cam la 3 m distanta si am zis sa dau putin inapoi vazand ca nu e nimeni in spatele meu, dar cateva secunde pana m-am uitat stanga-dreapta sa vad daca intradevar venea ceva bariera a inceput sa coboare si mi-am dat seama ca daca as fi mai continuat sa dau in spate as fi lovit bariera care tocmai cobora asa ca nu am mai miscat masina .

Dupa circa 15 secunde se ridica din nou barierele si dau sa plec ca plecau si cei de pe sens opus zic ok , cand un echipaj de politie au venit repede in spatele meu si mi-au zis sa traversez si sa trag pe dreapta ceva mai in fata.

Dupa ce s-au prezentat m-au rugat sa le prezint documentele si sa le spun ce s-a intamplat de am oprit in ceva mai in fata de bariera pana in calea ferata si le-am explicat ce s-a intamplat adica ce am spus si mai sus.dupa ce a mai vorbit cu colegul lui din masina au ajuns la concluzia ca trebuie sa retina permisul pe 90 zile fara drept de circulatie pentru ca NU AM OPRIT la semnalele acustice si optice ale barierei cand eu tocmai culmea ca OPRISEM :) .

Intradevar "ghinionul "meu cum s-au exprimat ei a fost ca semnalele au inceput exact cand aproape eram, in dreptul barierei :(,dar nu am trecut pentru ca am auzit semnalele acustice cele luminoase nici nu aveam cum sa le vad din unghiul ala .

Am aflat ulterior ca faceau panda sau supraveghere cum se zice oficial si au pe camera inregistrarea pe care binenteles ca nu au vrut sa o vizionam impreuna sa vedem adevarul.acolo

Dupa ce s-au mai uitat ei odata sa vada cand unde era masina cand au inceput semnalele si au zis iar ca de ce am oprit acolo ca trebuia sa trec dar si eu zic "Bine treceam dar daca aveati camera pe mine nu ma incaltati si aveati dovada ca am traversat cu semnalele luminoase functionale?

Au recunoscut ca da, ca puteau sa dea contaraventie ...de fapt atunci puteau sa dea contraventie .

O sa fac o contestatie sa vad ce zice si instanta fiind o proba video se vede foarte bine cum s-a intamplat....sper sa nu o faca pierduta :).ca martori nu am