Pai și dacă nu le primești este normal să apară pe fluturaș ? Deci dacă firma decide să nu mai dea bonuri de masa angajaților, ei pot fi impozitați în continuare pe o sumă de bani aferentă bonurilor care trebuia să le primească angajații pe luna respectiva? Cam asta înțeleg din ce spui tu.
Bună seara! Mama mea lucrează într o fabrică de croitorie de 15 ani, nu a avut concedii medicale sau absențe nemotivate. Luna trecuta a avut 10 zile de concediu medical.Luna aceasta trebuia să primească 11 bonuri de masa aferente zilelor din luna trecuta și nu au vrut să i le mai dea pe motiv ca ''în regulamentul de ordine interioara specifică că dacă ai mai mult de 3 zile lucrătoare concediu de odihna, li se taie toate bonurile pe acea lună.''Ok să înțeleg că regulamentul de ordine interioara bate legea munci. ... Este discutabila treaba. Acum dilema este : Pe fluturașul de salariu scrie ca a primit bonuri în valoare de 106 lei și au tras impozit 17 lei. Cum se poate să impoziteze un venit de care nu a beneficiat? ???? Îmi dau seama că este un abuz foarte grav, furt și fals în acte. Fizic au existat bonurile de masa reiese din fluturaș , și este o situație generală în aceea firma. Vă rog să mi spuneți dacă este legal să aibă angajatorul acest drept de a tăia bonurile de masa în situația dată, vreau să i reclam dar nu știu unde și de unde sa încep cu reclamațiile. Indrumati-ma Dvs. pt că nu mai trebuie să toleram asemenea umilință, bătaie de joc, (nu vreau să i reclam pt 100 Lei, ci pentru ca sunt atâția oameni în acea firmă și altele care pățesc așa ceva și de frica să nu i concedieze TAC. MULȚUMESC