Astazi am fost la intalnirea cu juristul spitalului, iar rapunsurile sunt urmatoarele:
1. vina este exclusiv a mea fiindca nu m-am interesat de costuri (tarifele fiind publice atat pe site cat si in spital)
2. factura trebuie achitata fara doar si poate fiindca la externare am semnat un angajament de plata de 10 zile calendaristice in care se spune |imi asum in mod ferm si irevocabil angajamentul de a plati contravaloarea respectivelor servicii medicale conform facturii nr. x din data de y, factura fiscala pe care am primit-o, mi-o insusesc si o accept in totalitate la plata|.
In aceste conditii credeti ca in cazul in care voi apela la un avocat am vreo sansa de reusita.
Multumesc
[Regulamentul forumului: 2.14. Identificarea unor persoane, fie fizice sau juridice, in mesajele postate sau in titlul topicului, nu este de dorit. Nu uita ca pe forum se discuta probleme juridice, iar nu implicarea lui X sau lui Z in ele.]
Doresc sa va aduc la cunostinta situatia mea ca si pacient al unui spital privat:
In data de 25.11.2016 am suferit o interventie chirurgicala de refacere a ligamentului incrucisat anterior si menisc (in ceea ce priveste refacerea meniscului, decizia a fost intraoperatorie). Mentionez ca am o polita de asigurare privata, care in cazul interventiilor chirurgicale acopera 15000 lei. In discutiile premergatoare operatiei, dnul doctor m-a informat (verbal) ca nu se va depasi plafonul politei, chiar daca refacerea meniscului era o decizie intraoperatorie. De toate documentele de aprobare catre asigurator s-a ocupat spitalul, ei facand o estimare de costuri de 12300 lei (fara a estima si meniscul).
Dupa interventie am aflat cu stupoare ca pretul total al interventiei este de aproximativ 23500 lei, diferenta fiind suportata de catre pacient (aprox. 8500 lei). Am avut sau am incercat sa am discutii cu un reprezentant al spitalului insa nu am fost bagat in seama. In acest moment ma aflu in imposibilitate de plata obtinand pana acum 2 termene de amanare de 10 zile.
In ceea ce priveste actul medical nu am nici un repros (din contra), nemultumirile mele fiind strict de aprecierea costurilor.
Din punctul meu de vedere nu s-a procedat corect, pacientul fiind pus in fata faptului implinit dupa operatie fara un acord (nici macar verbal) dpdv al costurilor.
Va rog sa ma sfatuiti cu ceea ce este de facut in acest caz.