Nu este vorba de aceasta situatie.
Imi cer scuze, m-am exprimat gresit.
Este vorba despre trecerea de la microentitate la entitate mica, in momentul in care se depasesc limitele a a cel putin doua dintre criteriile:
1. totalul activelor: 1.5 milioane de lei;
2. cifra de afaceri neta: 3 milioane de lei;
3. numar mediu de salariati in cursul exercitiului financiar: zece.
Ma intereseaza ce se modifica in urma acestei treceri privitor la intocmirea situatiilor financiare anuale, precum si daca mai sunt si alte aspecte care trebuiesc luate in considerare.
Multumesc.
Am rugamintea sa ma ajutati cu urmatoarea situatie:
Firma noastra a incheiat un contract de inchiriere cu o persoana fizica.
Conform acestuia suntem obligati sa platim "integral utilitatile la termen". Facturile sunt emise de catre societatea de furnizare pe numele proprietarului (persoana fizica).
In cursul lunii mai in acest spatiu am consumat energie electrica atat noi cat si proprietarul.
Acesta doreste sa achite partea lui de consum.
Avand in vedere ca e un singur contor, a fost emisa o singura factura.
Intrebarea mea este daca pot inregistra in contabilitate doar suma din factura care ne revine noua.