Buna ziua,
Va scriu in legatura cu o situatie legata de locul de parcare primit de la ADP S2, in data de 31.12.2020.
Zilele trecute am primit prin posta o recomandata, prin care mi se cer niste documente pentru actualizarea bazei de date, in termen de 10 zile de la primirea acestora.
Pregatesc toate actele cerute:
- contract de inchiriere, (care este al lor), cumva trebuia sa il aiba;
- autorizatia de parcare emisa de ADP S2(documentul lor pe care ar trebui sa il aiba);
- certificatul de inmatriculare al autoturismului pe care il am in contractul de inchirere inchiat cu ADP S2 cu ITP valabil;
- asigurare auto valabila;
- carte de indetitate;
- adeverinta de la Asociatia de Proprietari care sa certifice faptul ca locuiesc la adresa mentionata;
Pregatesc toate actele de mai sus, plus contractul de comodat in baza caruia am obtinut locul de parcare in data de 31.12.2020, masina fiind pe leasing si este in proprietatea societatii la care imi desfasor activitatea, in sectorul 3, ajung la ghiseu cu documentele si mi se spune ca avem o problema!
Intreb care este problema? Problema este ca anul trecut conform HCL 260 din data de 26.08.20021, daca masina nu este inmatriculata pe sectrul 2 si este inmatriculata pe orice alt sector sau zona, respectiv 3 in cazul de fata, nu mai pot beneficia de loc de parcare. In cap 2, al 3 se incerca o explicare a ceea ce am scris mai sus, dar nu mi se pare absolut deloc logica:
[ link extern ]
Ma poate ajuta cineva cu o recomandare/sfat/parere in legatura cu aceasta situatie? Au dreptul sa inceteze contractul si sa ma lase fara loc de parcare in conditiile in care din partea mea nu s-a schimbat absolut nimic: nici masina, nici proprietar, nici faptul ca nu as locui la adresa, am asigurare valabila, am ITP valabil, (taxa platita pe un an de zile), practic cu aceleasi acte cu care am reusit sa obtin locul de parcare in anul 2020? Este abuziva aceasta noua regula?
Va multumesc anticipat pentru suport!