avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 912 soluții astăzi
Forum Activitate Caramica

Activitate Caramica

Da, pentru anul urmator as vrea sa fac ceva, nu pentru acesta. Cred ca ar trebui sa aduc la cunostita conducerii printr-o cerere scrisa intentiile mele ca verbal am mai facut-o :D In fiecare an mi s-a promis ca e ultimul si ca de la anul primesc orele mele dar rabdarea mea a ajuns la limite. Multumesc pentru raspuns!
Răspuns la discuția Metri cubi de apa calda in plus
Da, diferentele se trec in rubrica separata si sunt impartite la toti locatarii. Dar ma refer la rubrica in care scrie clar metri declarati. Cei care rezulta ca diferente din pierderi sau alte motive ii inteleg si nu i-am contestat niciodata.
Buna ziua! Sunt profesor titular pe catedra de Economie si educatie antreprenoriala. Totusi, de cativa ani nu imi mai primesc orele din aceasta catedra (doar cateva, la rugamintile mele de a avea ore macar cat sa imi pot da inspectiile de grad). Aceste ore sunt repartizate altor profesori iar mie imi sunt date ore din catedra
Economic, Administrativ, Posta pe motiv ca nu are cine sa predea acele ore. Am inteles situatia 1-2-3 ani dar nu inteleg de ce nu pot sa aduca profesori pe acea catedra (exista suficienti) si sa imi dea mie orele pe care sunt titulara. Mai ales ca acele catedre au si inspectori diferiti. Problema e si de etica, eu consider ca un profesor nu poate fi cu adevarat bun pe toate disciplinele pe care poate le-a studiat in facultate. Eu am ales sa ma specializez pe Economie si educatie antreprenoriala, mi-am castigat acest drept prin examen si as dori sa imi fie respectat. Cum as putea sa procedez pentru a mi se respecta catedra? Am dreptul sa refuz acele ore? Daca da, cum ar trebui sa procedez? Multumesc!