avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1090 soluții astăzi
Forum Activitate MdVik92

Activitate MdVik92

Buna ziua
ma numesc Victor si am intrebarea catre Dvs, ce pot face mai departe...
Am un telefon Samsung S7 Edge de 8 luni, in ianuarie a aparut problema ecranului cu linii negre pe el si la convorbire la telefon curenta, lam dus in servis anul acesta in ianuarie si mi sa inlocuit ecranul in legatura ca curenta mi sa spus ca a fost defect de la ecran.
Pana acum 2 luni telefonul a mers bine, la un moment dat a inceput sa se blocheze si in timp ci aveam netul activ nuteul nu mai mergea, am fost iar in servisul autorizat de Samsung si i sa inlocuit placa de baza, la cateva ore dupa ce telefonul lam ridicat din servis problema a insistat am luat legatura cu echipa Samsung-Romania care ma indrumat sa trimit telefonul in servis la bucuresti- la cateva zile am fost cuntactat de echipa Samsung-Romania si mi sa spus ca problemele sau adeverit si ca mai dureaza cateva zile pana se repara, intrun final cand mi sa intors telefonul era scris ca iarasi i sa inlocuit placa de baza, iar problema tot nu sa rezolvat,(( am si demonstratii video si Scrinshoturi in care arata ca telefonul este blocat si la asta are probleme si cu internetul in timp ce sunt conectat imi apare ca nu am netul activ)) am contactat iarasi echipa Samsung-Romania si mau indrumat iar in servisul din Brasov , lam lasat o saptamana la care am fost contactat sa vin sa imi ridic telefonul si mi sa acordat o Foaie in care scrie ca telefonul a fost testat si ca defectul nu se confirma, in consecinta produsul dumneavoastra se returneaza in stare perfecta de functionare.

telefonul lam ridicat acum ceva timp iar problema se confirma si face le fel ca si pana acum.

Ajutatima cu sfatul DVS ce sa fac mai departe.
Multumesc anticipat
cu drag :Victor