Aproape toate institutiile publice afiseaza acum informatiile "de interes public" pe paginile lor WEB.
In multe cazuri, documentele contabile prezentate sint gresite in mod evident (sint niste calcule simple de control), nu sint semnate sau nu au numar de inregistrare - cu alte cuvinte nu sint asumate de catre nimeni.
In ziua de azi, imi imaginez ca, se folosesc programe specializate de contabilitate care genereaza rapoarte automate.
Cit de corect este din partea institutiilor statului sa prezinte niste informatii contabile scrise in format tabelar (pdf) fara ca acestea sa prezinte elemente care sa garanteze corectitudinea lor?
Din cite stiu eu, paginile web nu au nici o valoare juridica.
Daca solicit unei institutii publice sa imi trimita conform legii 544/2001 documentul de bilant ma astept sa il primesc semnat de catre contabil si/sau director.
Ce cai de atac am daca mi se refuza prezentarea unui document asumat de catre conducere si sint trimis de persoana responsabila cu legea 544/2001, conform raspunsului scris primit, sa citesc un document postat pe o pagina web a institutiei fara ca acel document sa aiba numar de inregistrare sau semnaturi?