Buna ziua,
Societatea pe care o detin are sediul social in aceeasi locatie cu punctul de lucru. Avand un spatiu mai mare decat avem nevoie in acest moment, am dori sa putem oferi legal posibilitatea unor parteneri sa lucreze din acelasi birou. Ce documente sunt necesare pentru a transforma punctul de lucru in spatiu de co-working?
Societatea pe care o reprezint doreste sa isi schimbe administratorul. Tariful de publicare in Monitorul Oficial al aceste schimbari poate fi platita la regsitrul comertului impreuna cu taxele de registru sau trebuie achitata separat la CEC?
Buna ziua,
Doresc sa deschid un punct de lucru reprezentand un birou de IT intr-un spatiu de birouri la parterul unui bloc. Mentionez ca spatiul este conceput ca spatiu comercial/birouri si are intrare separata fata de locatarii imobilului. In astfel de conditii sunt necesare semnaturile locatarilor?
Daca da, sunt necesare semnaturile de la toti sau e suficient 50 + 1? De asemenea aceste semnaturi trebuiesc stranse inainte de a inregistra punctul de lucru la registrul comertului sau inainte de a semna contractul de inchiriere?
Am citit ca fiecare firma poate organiza in interiorul firmei cursuri de calificare profesionala pentru salaritii proprii. Aceasta firma nefiind avizata ca fiind furnizor de formare profesionala poate oferi certificate valabile doar in cazul unitatii organizatoare de cursuri. Acest lucru inca e valabil. Si daca da, care sunt pasii necesari pentru organizarea unor astfel de cursuri?
Sunt interesata sa calific oameni din muncitori in programatori.