Ana Cristina Margu Birou de mediator a scris:
...sfatul meu este să vă adresați conducerii supermarketului , să le prezentați problema și să vă fie returnați banii pe produsul respectiv.
Cred ca glumiti cu returnarea banilor pe produs. Credeti ca stau eu sa ma milogesc de ei pentru cativa lei ? Inca odata, ceea ce s-a intamplat este FOARTE GRAV si trebuie tratat ca atare. Asa usor vreti sa scape supermarket-ul ? Ei sa-mi dea mie inapoi cativa lei si eu sa le dau produsul descoperit ca fiind foarte periculos pentru oricine ? Asa de usor sa ne lasam batuti noi consumatorii ? Pana acuma toate raspunsurile au fost in favoarea supermarket-ului. Chiar nu este niciun avocat/mediator care sa gaseasca o solutie si pentru consumatori ?
Dacă doriți totuși să-i acționați în judecată, o veți face cu cheltuielile de rigoare, fără a exista garanții că veți obține daune morale.
Daca as stii ca o sa castig (pentru ca asa m-ar asigura un avocat bun), nu o sa fie nicio problema pentru mine cu chetuielile de judecata, pentru ca la sfarsit, in urma castigarii procesului, pun supermarket-ul sa plateasca si cheltuielile de judecata.
Ca și dvs., am fost furioasă și mă gândeam că ar merita să fie puși la punct, să răspundă pentru că-și permit să pună în pericol sănătatea cumpărătorilor, și o luasem și eu oarecum personal. Doar că mi-am zis că poate altcineva mai determinat tot o va face. De aceea vă spun din nou, puteți încerca dvs., pentru că poate o speță ca aceasta , rezolvată favorabil, va deveni un precedent judiciar și apoi și alți consumatori vor putea reuși să obțină daune morale în cazuri similare.
In sfarsit un raspuns cat de cat favorabil pentru consumator, asta vreau si eu, insa am nevoie de ajutor din partea unui avocat, sa-mi expuna sansele de reusita, etc.