Da am solicitat schimbarea produselor cu altele noi conform comenzii achitate sau sa mi se returneze bani ,dar nici pana astazi nu mi-au raspuns la solicitare
Comanda a fost facuta in sediul NOBLESSE Bucuresti
In luna Iunie 2017 am comandat / platit integral mobilier de la firma NOBLESSE INTERIOR
Acum doua saptamani aceasta firma , din comanda totala ,mi-a livrat o tablie de pat indoita / murdara si 2 noptiere foarte murdare , receptia a fost efuzata si marfa scoasa din casa
In 19.09.2017 , dupa ce domnul Preda m-a asigurat ca , toata marfa o sa fie noua , si ca , a fost doar o intamplare nefericita ,mi-a livrat aceleasi produse putin sterse . In plus au mai lirat mobilierul de baie si restul patului ,dar toate produsele livrate in 19.09.2017 nu corespund cu ce am comandat / platit
La ora 21:30( 19.09.2017 ) aproximativ dupa montaj am semnat procesul verbal cu toate ca le-am comunicat ca produsele difera atat ca textura cat si ca , culoare dar ei au spus ca aste este ce le-a trimis furnizorul
In plus fetita mea era de fata si nu am dorit sa asiste la o scena pe care am avut-o cu o saptamana inainte
A doa zi ,in 20.09.2017 am trimis care NOBLESSE INTERIOR un mail in care le-am comunicat dezamagirea si problemele remarcate
Domnul Preda mi-a raspuns : "Mie personal chiar imi place patul,iar noptierele se potrivesc perfect..",deci ceea ce am platit / comandat eu nu conteaza
Din cate cunosc am dreptul de a returna produse comandate , neconforme in 14 zile si sa primesc bani inapoi ,dar domnul Preda refuza aceasta propunere
Va rog daca se poate sa ma ajutati cu o solutie legala