avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 680 soluții astăzi
Forum Activitate ANTONIA POPESCU

Activitate ANTONIA POPESCU

Buna ziua

Da am solicitat schimbarea produselor cu altele noi conform comenzii achitate sau sa mi se returneze bani ,dar nici pana astazi nu mi-au raspuns la solicitare
Comanda a fost facuta in sediul NOBLESSE Bucuresti

Multumesc
Buna ziua,

In luna Iunie 2017 am comandat / platit integral mobilier de la firma NOBLESSE INTERIOR
Acum doua saptamani aceasta firma , din comanda totala ,mi-a livrat o tablie de pat indoita / murdara si 2 noptiere foarte murdare , receptia a fost efuzata si marfa scoasa din casa
In 19.09.2017 , dupa ce domnul Preda m-a asigurat ca , toata marfa o sa fie noua , si ca , a fost doar o intamplare nefericita ,mi-a livrat aceleasi produse putin sterse . In plus au mai lirat mobilierul de baie si restul patului ,dar toate produsele livrate in 19.09.2017 nu corespund cu ce am comandat / platit
La ora 21:30( 19.09.2017 ) aproximativ dupa montaj am semnat procesul verbal cu toate ca le-am comunicat ca produsele difera atat ca textura cat si ca , culoare dar ei au spus ca aste este ce le-a trimis furnizorul
In plus fetita mea era de fata si nu am dorit sa asiste la o scena pe care am avut-o cu o saptamana inainte
A doa zi ,in 20.09.2017 am trimis care NOBLESSE INTERIOR un mail in care le-am comunicat dezamagirea si problemele remarcate
Domnul Preda mi-a raspuns : "Mie personal chiar imi place patul,iar noptierele se potrivesc perfect..",deci ceea ce am platit / comandat eu nu conteaza
Din cate cunosc am dreptul de a returna produse comandate , neconforme in 14 zile si sa primesc bani inapoi ,dar domnul Preda refuza aceasta propunere

Va rog daca se poate sa ma ajutati cu o solutie legala

Multumesc