Buna ziua
Lucrez la o firma de telecomunicatii de 12 ani,departamentul Service.In ultimii 10 ani ,am efectuat o data la 2 luni cate o saptamana de “serviciu permanent”.In cursul saptamanii respective,dupa terminarea programului la ora 17:00 si pana a doua zi la ora 08:30 cand incepe programul,ti se redirectioneaza apelurile primite pe numarul de telefon al firmei,catre mobil.Trebuie sa raspunzi la telefon si sa intervii,daca este cazul, remote sau onsite la client,pentru cei care au contract de service 24 de ore din 24.Sambata si Duminica este vorba de 24 de ore din 24.Mentionez ca in acea saptamana nu ai voie sa parasesti orasul si trebuie sa fii apt pentru a intervenii,practic esti permanent la dispozitia firmei chiar daca te afli la domiciliu.In cei 10 ani s-au adunat cca 7380 de ore de veghe, pentru care n-am primit niciun ban si nici macar o zi liberaSe acordau ore suplimentare pentru deplasare plus durata interventiei onsite la client sau durata interventiei remote .In contractul de angajare nu este stipulat la obligatiile angajatului,acest seviciu permanent.Exista vreun temei legal pentru a obliga firma sa-mi plateasca aceste ore,sau o parte din ele?Va multumesc