Am comandat prin Emag o saltea de la Previ Srl care s-a dovedit neconformă ( tot materialul era lipit de saltea, nu cusut cum se face in mod normal, si dupa cateva zile s-a dezlipit si creea disconfort maxim).Produsul a fost livrat direct de la Previ Srl prin Urgent Cargus. Am sunat la Emag si acestia mi-au spus ca trebuie sa iau legatura cu Previ Srl.Am luat legatura cu producatorul si mi-a spus că este o eroare din fabrica si-mi vor trimite alt produs si ramburs il trimit pe cel deja achiziționat.Cand a sosit cel de-al 2-lea produs(vineri) era intr-o stare mai proasta decat primul…dimensiuni atipice si materialul saltelei era deja dezlipit si făcea cute. Cei de la curier mi-au zis ca trebuie sa iau legatura cu furnizorul si apoi îi fac retur.Am sunat din nou la Previ SRL si mi-au spus ca luni vor trimite curierul sa ridice produsul si imi vor face transferul banilor cand au confirmarea curierului ca au ridicat produsul si imi vor trimite op-ul pe e-mail. Mentionez ca produsul nu a fost utilizat si nici despachetat.Luni au sosit cei de la curier si au ridicat produsul.asteptam op-ul care nu a venit încă…Astazi, miercuri, am sunat sa vad ce se întâmplă si mi-au spus ca nu vor trimite banii deocamdată deoarece produsul a ajuns la ei deteriorat. Eu nu pot sa raspund pentru transport…a fost asigurat de furnizor prin Fan Courier.Cum procedez sa-mi recuperez banii ?