Buna ziua.Acum cateva zile am transmis o oferta pentru un utilaj, in urma unui anunt de publicitate postat de catre autoritatea contractanta in SEAP. In cadrul anuntului se solicita transmiterea unei oferte prin email, care sa contina caracteristicile tehnice ale utilajului, scrisoare de inaintare, formular de oferta, grafic de livare, precum si postarea produsului in SEAP cu denumirea alocata de autoritate. Am trimis formularele prin email, am postat produsul in SEAP, toate bune si frumoase, pana cand am observat ca autoritatea contractanta a decis sa initieze o cumparare directa pentru un utilaj care nu se incadra la caracteristicile tehnice solicitate, dar mai mult decat atat, la un pret mai mare decat cel ofertat e societatea noastra. Le-am facut o solicitare de clarificari, sa intelegem unde s-a gresit, solicitarea am trimis-o tot prin email. Am sunat la ei si mi-au ras in nas, spunandu-mi: "Demonstrati ca ati trimis oferta! Am primit solicitarea de clarificari, Va vom raspunde astazi." Bineinteles oferta a fost transmisa cu solicitarea unei confirmari de primire, dar este clar ca intentionat nu au confirmat primirea emailului. Ciudat este ca am folosit aceeasi adresa de email pentru ambele mailuri, deci adresa nu este eronata, pt ca au primit al doilea email. Va rog sa ma indrumati putin.Ce se poate face in aceasta situatie?
Pentru ca s-a muncit destul la oferta depusa si nu mi se pare normal sa fim tratati in acest fel.
Va multumesc!
Buna ziua
Avem urmatoarea speta:
• S-a pronuntat o hotarare judecatoreasca in favoarea unei angajate pentru concediere nelegala (deoarece era gravida la momentul acela);
• S-a dispus sa se achite „o despăgubire egală cu salariile indexate, majorate și reactualizate și cu celelalte drepturi de care contestatoarea ar fi beneficiat, începând cu data concedierii și până la reintegrare”;
• Salariata a fost reintegrata dupa hotararea judecatoreasca, adica dupa
aproximativ 12 luni;
• Dar in perioada aceasta de 12 luni, salariata a beneficiat de concediu de maternitate
de 3 luni-conform certificatelor medicale;
• A solicitat si a incasat indemnizatia de crestere pentru copil timp de 2 ani-cu o suma de 4701 lei/lunar;
• Societatea i-a achitat suma de aprox. 60.000 lei, respectiv 5000 lei/luna (salariul net pe care il incasa in perioada respectiva) pentru perioada de 12 luni de la concediere pana la reintegrare.
Intrebarile noastre sunt urmatoarele:
• Poate salariata sa incaseze aceasta suma in perioada in care se afla in concediu de crestere copil si incaseaza indemnizatia lunara?
• Daca intocmim declaratii rectificative pentru perioada de 12 luni, si se vor calcula contributiile salariale, nu inseamna ca va trebui sa returneze suma incasata ca si indemnizatie pentru aceasta perioada (12 luni)?