avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 791 soluții astăzi
Forum Activitate Dana-1983

Activitate Dana-1983

Buna ziua. Asta asa este. Imi va fi invatatura de minte, dar spre norocul meu, dupa multe interventii, am reusit de am oprit coletul de la livrare si acum este returnat.

Multumesc pentru sfaturi si info!


Buna ziua,

Va deranjez cu o intrebare. Am trimis in data de 25 oct 2017 la ora 15, un colet catre Anglia, ce continea un produs dat spre vanzare. Nu este prima data cand fac acest lucru, am fost de buna credinta si am urmat intocmai cum mi s-a transmis de catre asa zisa banca din Marea Britanie (Anglia). Am verificat banca, era in regula, am transmis coletul, iar in ziua respectiva, mai exact seara, mi-a venit in cap, dintr-o data, sa verific si nr de tel al cumparatorului. Spre surprinderea mea, am vazut ca este vorba de o inselaciune si la prima ora am luat legatura cu firma de curierat, cand practic nu iesise coletul din tara, le-am spus despre ce este vorba, ca nu s-a efectuat plata, asa cum s-a mentionat in mail-ul dat de catre asa zisa banca si ca as dori ca pachetul sa fie returnat, practic sa se refuze livrarea la destinatar fiind vorba de frauda.
Raspunsul lor a fost ca vor trimite solicitari catre partenerii lor, pentru stoparea coletului de la livrare si returnarea catre expeditor, dar ca nu garanteaza returul acestuia pe motiv ca informatiile trimise catre parteneri, nu ajung in timp util.
Intrebarea mea este, daca se declara imediat, la nici o zi de la predarea coletului, ca este vorba de o frauda, cand, repet, coletul nu era iesit din tara, n-ar trebui ca firma de curierat sa se sesizeze si sa faca toate demersurile necesare in oprirea livrarii?
Ce as putea face eu mai departe, in afara de faptul ca am luat legatura si cu un superior de la firma de curierat si care mi-a zis ca rezolva, dar nu am primit nici acum raspuns?

Mulțumesc!