avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1616 soluții astăzi
Forum Activitate iduamonk

Activitate iduamonk

Răspuns la discuția poprire salar
Daca nu se poate rezolva in nici un fel am sa fac tot posibilul am sa achit datoria ,nu am stiut e greseala mea ,doar ca nu cred ca nu are cum sa nu existe nici o rezolvare.
Răspuns la discuția poprire salar
Am inteles....salariul care a intrat in cont a fost de 1253 din care am ramas cu 798 lei rezultand ca au luat in jur de 455 ok asta nu e problema au luat cat au trebuit.....eu dimineata am fost la banca am vb cu doamna de acolo a deblocat contul dupa care am ramas cu suma de 798 ca restul au luat cei de anaf sau cei de la banca au trimis catre anaf.Eu nu inteleg dupa ce au luat suma respectiva au trimis iar catre angajator unde lucrez ca sa-i instiinteze de prorpire si sa le trimita lor suma restanta.... mie acum seful mi-a zis ca daca nu achit suma trebuie sa suport toate cheltuilele pentru contabila ca el nu accepta asa ceva.(asta fiind problema mea).Cei de la anaf au spus ca nu pot plati esalonat in rate nu exista asa ceva eu nu pot plati toata suma chiar daca nu este mare cu toate ca eu as dori sa platesc in fiecare luna o suma de ..x....fara sa mai trimita catre angajator proprire..cu toate ca astazi a trimis la angajator tinand cont ca tot azi eu luat din salar..
Răspuns la discuția poprire salar