avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 754 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită poprire salar
Discuție deschisă în Executare silită

poprire salar

Buna ziua va deranjez cu o intrebare.Cei de la ANAF au voie sa faca proprire pe tot salariul?O zi frumoasa
Cel mai recent răspuns: iduamonk , utilizator 16:24, 16 Noiembrie 2017
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Cei de la ANAF pot pune poprire pe veniturile din salarii.
Valorile care pot fi platite catre ANAF in baza acelor popriri sunt stabilite de Codul muncii si nu pot depasi 1/2 din salariu.
va multumesc pentru raspuns.am sa astept data de 15 si am sa vad.Eu am primit pe telefon mesaj de la banca unde mi se vireaza salariul ca am o proprire iar astazi au instiintat si angajatorul unde lucrez ca am proprie pe salariu si ca m-i se ia tot salariu.Mai bine astept data de 15 mai sunt 2 zile.Va multumesc frumos pentru raspuns.O zi cat mai frumoasa
In situatia in care aveti datorii ANAF-ul va poate popri conturile.
Da total de acord ca au voie sa îmi blocheze conturile doar ca nu știam ca au voie sa oprească tot salariul.Dîn putinele mele cunoștințe conturile rămân blocațe pana la finalizarea datoriilor după care pot folosi cardul.eu doar am fost înștiințata de către banca ca am proprie pe suma de... respectiv salariul.Mulțumesc o seara frumoasă

In situatia in care aveti datorii ANAF-ul va poate popri conturile.

Nelămurirea mea era dacă ei pot și au dreptul de a-mi lua tot salariul ,neavând alte venituri și ținând cont ca am și copil în întreținere. Oricum mâine am sa văd când intra salariul.

Da total de acord ca au voie sa îmi blocheze conturile doar ca nu știam ca au voie sa oprească tot salariul.Dîn putinele mele cunoștințe conturile rămân blocațe pana la finalizarea datoriilor după care pot folosi cardul.eu doar am fost înștiințata de către banca ca am proprie pe suma de... respectiv salariul.Mulțumesc o seara frumoasă