avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 209 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită Lucrez ca agent de asigurare ( venituri din comision), ...
Discuție deschisă în Executare silită

Lucrez ca agent de asigurare ( venituri din comision), persoana ...

Lucrez ca agent de asigurare ( venituri din comision), persoana fizica inregistrata fiscal. ANAF mi-a trimis poprire la angajator si la banca pe cont. Angajatorul a oprit cota legala din venituri si a virat restul in cont. Banca a blocat tot. Care este calea legala astfel incat cota legala din venit sa se opreasca doar de la un singur tert poprit.Mentionez ca este singurul meu venit.
Cel mai recent răspuns: relusideri , utilizator 16:40, 16 Februarie 2021
Contul bancar vi la blocat ANAF, nu banca. Anunțați banca ca vi se reține rata la angajator, și ridicați diferența de salariu direct de la casierie.
Încercați să rezolvați amiabil cu ANAF să vă poprească doar la angajator, și să vă ridice poprirea de pe contul bancar.
În caz contrar aveți calea instanței de judecată, prin depunerea de contestație la executare.
Ultima modificare: Marți, 16 Februarie 2021
Dapix, utilizator
Am anuntat banca ca se retin sumele la angajator( am dus o adeverinta de la angajator in care se specifica ca se obliga sa retina si sa vireze sumele). Banca nu ia in consideratie aceasta adeverinta de la angajator si vrea adeverinta de la ANAF in care sa se specifice ridicarea popriri. ANAF-ul spune ca de cand cu platforma E-popriri nu mai elibereaza asa ceva decat la achitarea sumei. Ma intereseza lege, articolul, aliniatul... in care se specifica cum as putea rezolva aceasta "trilema" si ca venitul din comision(care se incaseaza cu factura) este asimilat veniturilor de tip salarial.
Ultima modificare: Marți, 16 Februarie 2021
relusideri, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură