avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 867 soluții astăzi
Forum Activitate stanciumaria2233

Activitate stanciumaria2233

Buna ziua, va rog sa ma ajutati in rezolvarea unei probleme legata de un abonament Telekom. Sunt clienta Telekom de mult timp iar in martie 2017 expira contractul in care aveam inclus Tv, Internet si Voce Fix. Am fost sunata de un operator in vederea prelungirii abonamentului si in plus adaugarea inca unuia Voce Mobil plus un telefon gratuit. Pe moment am acceptat dar stiam ca in termen de 21 zile se poate anula acest contract deoarece era incheiat verbal. In aceeasi zi am sunat la relatii clienti si am cerut anularea. Operatorul m-a asigurat ca anulare a fost facuta. Dupa o saptamana am sunat din nou si am cerut sa imi spuna daca s.-a anulat prelungirea si abonamentul Voce Mobil. M-au asigurat ca totul este in regula. In luna august 2017 am primit o factura in valoare de 300 lei in care era facturat abonamentul Voce Mobil cu tot cu penalizari din martie. Am facut sute de reclamatii fara nici un raspuns si rezultat. Cum sa procedez in aceasta situatie?
Va multumesc!!