Buna ziua, va rog sa ma ajutati in rezolvarea unei probleme legata de un abonament Telekom. Sunt clienta Telekom de mult timp iar in martie 2017 expira contractul in care aveam inclus Tv, Internet si Voce Fix. Am fost sunata de un operator in vederea prelungirii abonamentului si in plus adaugarea inca unuia Voce Mobil plus un telefon gratuit. Pe moment am acceptat dar stiam ca in termen de 21 zile se poate anula acest contract deoarece era incheiat verbal. In aceeasi zi am sunat la relatii clienti si am cerut anularea. Operatorul m-a asigurat ca anulare a fost facuta. Dupa o saptamana am sunat din nou si am cerut sa imi spuna daca s.-a anulat prelungirea si abonamentul Voce Mobil. M-au asigurat ca totul este in regula. In luna august 2017 am primit o factura in valoare de 300 lei in care era facturat abonamentul Voce Mobil cu tot cu penalizari din martie. Am facut sute de reclamatii fara nici un raspuns si rezultat. Cum sa procedez in aceasta situatie?
Va multumesc!!
Buna ziua,
1. Va sfatuiesc sa faceti o renuntare la acel tip de abonament IN SCRIS prin notificare transmisa prin scrisoare cu confirmare de primire (cum dovediti ca ati cerut acea anulate altfel? Aveti convingerea ca s-au inregistrat acele solicitari de renuntare si le vor si pune la dispozitia instantei?)
2. Va sfatuiesc sa ii actionati in instanta daca nu reusiti nici asa.
ANPC-ul nu va rezolva problema, oricate dovezi ati prezenta, E o practica a Telekom-ului, probabil doar in justitie.
Nici mort nu poti scapa de ei si nu glumesc: [ link extern ]
M-am confruntat cu o problema asemanatoare; am descoperit de pe site-ul lor ca ma inselau prin chiar factura pe care mi-o trimiteau ! Am intrat pe site-ul lor si am descoperit ca multe luni imi facturau sume aproape duble fata de cele (probabil) reale. Am printat ambele "variante" de facturi si i-am notificat prin mail ca in 30 de zile sa-mi trimita explicatii scrise pentru cele semnalate, sa considere contractul reziliat de la data mail-ului daca nu-mi raspund si ca nu le mai platesc pana la clarificare nici o factura. M-au bombardat cu telefoane prin care incercau sa ma "abureasca"; nu am acceptat decat explicatii scrise pe care nu mi le-au trimis. In aceasta situatie cam dupa o saptamana cand era un sfarsit de luna i-am notificat ca incepand cu ziua de 1 scot cartela, nu mai folosesc acel numar iar daca vor vreun ban de la mine sa ma dea in judecata ! (in conditiile in care cu vreo 3 luni inainte de reziliere luasem de la ei un telefon performant si aveam contract pe doi ani...Acum au trecut peste 6 luni si nici un semn din partea lor...). Si ca sa va dati seama ce haos e in acea firma, (cred ca grecii erau mai organizati ca nemtii !) acum doua saptamani mi-am facut un nou abonament la ei pe acelasi nume si aceeasi adresa fara nici o dificultate ! Concluziile sunt usor de tras !