avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 805 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Contract Telekom
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Contract Telekom

Nu rusesc sa scap de u abonament ,care a scazut in luna februarie a.c ,pentru care am cerut de mai multe ori rezilierea. .Chiar luna asta am primit factura ca el merge in continuare,desi aam trecut la orange.Sotul a depus si o cerere scrisa la ei ,dar degeaba.Sfatuiti-ma ce pot face cu acest contract prelungit abuziv.Intre timp facturile au ajuns la 650ron. Multumesc anticipat!
Acest tip de contracte stipuleaza, din cate stiu eu, obligatia de a anunta reziliera sa cu 30 zile inainte de a expira, in caz contrar se prelungeste automat pe inca 1 an. Cred ca asa ati semnat!
Buna ziua,
In cazul contractelor Telekom abonamentele de telefonie mobila se reziliaza in 30 de zile de la depunerea cererii de reziliere intr-un magazin Telekom/partener.
In acest termen de 30 de zile sunteti contactat de catre un reprezentant Telekom care in general va propune o oferta si proceseaza cererea de reziliere in concordanta cu cele discutate in apelul respectiv (anulare cerere in cazul in care sunteti de acord cu oferta / inaintarea cererii spre reziliere cu/fara transferarea numarului de telefon la cartela prepaid).
In cazul in care v-a expirat perioada contractuala abonamentul continua tacit fara perioada contractuala pana in momentul in care veti lua o decizie in sensul prelungirii de contract pe o perioada de 12/24 luni sau in sensul rezilierii contractuale.
Cel mai probabil in situatia dvs. cererea a fost anulata in urma discutiei cu operatorul care v-a contactat. Nu ezitati sa sunati la departamentul de loialitate al operatorului, situatia se rezolva rapid prin ascultarea apelurilor pe care le-ati avut cu operatorul respectiv, iar in cazul in care nu ati purtat nici o discutie vi se reziliaza deindata abonamentul, iar facturile emise pentru perioada de dupa expirarea celor 30 de zile de procesare a cererii de reziliere vor fi anulate.
Adresati-va cu o cerere scrisa ANPC ului .
patitul061 a scris:

Adresati-va cu o cerere scrisa ANPC ului .


nu ajuta cu absolut nimic daca nu a incercat sa medieze situatia
Andrei-Gabriel a scris:

Nu reusesc sa scap de u abonament ,care a scazut in luna februarie a.c ,pentru care am cerut de mai multe ori rezilierea. .Chiar luna asta am primit factura ca el merge in continuare,desi aam trecut la orange.Sotul a depus si o cerere scrisa la ei ,dar degeaba.Sfatuiti-ma ce pot face cu acest contract prelungit abuziv.Intre timp facturile au ajuns la 650ron. Multumesc anticipat!


Ce mediere? omul scrie clar ca a cerut de mai multe ori rezilierea! Si eu am fost in situatia de refuz a rezilierii contractului si doar dupa ce am reclamat la ANPC am rezolvat problema
Ultima modificare: Luni, 31 Iulie 2017
ContSters429609, utilizator

Alte discuții în legătură

Reziliere contract telekom (internet fix si tv) Alex379 Alex379 Buna ziua! Am semnat un contract cu Telekom, care cuprinde pachetul de servicii Internet fix si Televiziune. Vreau sa reziliez contractul inainte de ... (vezi toată discuția)
Probleme reziliere contract telekom danmarianpopescu danmarianpopescu In data de 22.10.2014 am facut cerere intr-un magazin Germanos de rezilere contract, cerere inregistrata si stampilata de ambele parti . Mentionez ca perioada ... (vezi toată discuția)
Abonament abuziv telekom. cum să-l anulez dacă operatorii nu iau în seamă discuțiile telefonice? stanciumaria2233 stanciumaria2233 Buna ziua, va rog sa ma ajutati in rezolvarea unei probleme legata de un abonament Telekom. Sunt clienta Telekom de mult timp iar in martie 2017 expira ... (vezi toată discuția)