Buna seara! Daca contractul dvs. a expirat (au trecut cele 24 de luni), primiti in continuare serviciile la pretul contractat. Din acel moment, puteti renunta oricand, fara nici o taxa, printr-o cerere catre Telekom pe care o puneti la posta cu confirmare de primire.
Eu am rezolvat problema la 1-2 luni dupa ce am postat aici mesajul, ca s-a marit tariful si operatorul a fost obligat sa rezilieze contractele celor care doreau, fara taxa.
Telekom ofera pe site un model de cerere, la aceasta adresa:
[ link extern ]
Va recomand sa scrieti cerere de mana, doar cu informatiile necesare, si nu sa o completati pe cea oferita, deoarece contine urmatorul text:
"In cazul Clientilor care sunt in cadrul Perioadei minime prevazuta in Contract: Intrucat, Contractul inceteaza, pentru unul sau mai multe Servicii, inainte de expirarea Perioadei minime, ma oblig la plata unei juste despagubiri pentru incetare prematura, in cuantumul mentionat in Contract."
Cererea trebuie sa fie insotita de o copie a actului de identitate.
Din ce am citit, se poate renunta la contract si daca este in perioada contractuala, doar ca operatorii va vor solicita despagubiri (care nu trebuie platite) doar pentru a va face sa nu renuntati la contract.
Daca va confruntati cu asa ceva, trebuie sa depuneti plangere la ANPC.
Daca ati primit un dispozitiv in rate, trebuie platite anumite despagubiri, dar mai mici decat solicita ei.