avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 466 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reziliere contract Telekom (Internet fix si TV)
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reziliere contract Telekom (Internet fix si TV)

Buna ziua!

Am semnat un contract cu Telekom, care cuprinde pachetul de servicii Internet fix si Televiziune.
Vreau sa reziliez contractul inainte de termen (au mai ramas 21 de luni). Motivul este eliminarea din grila TV a mai mai multor programe care existau la momentul semnarii.
Am luat legatura cu Telekom prin formularul de contact si am primit urmatorul raspuns pe e-mail: "Eliminarea canalelor din grila TV nu reprezinta un temei legal pentru rezilierea contractului fara taxa de reziliere, atata vreme cat numarul minim de canale din grila TV este respectat".

In contract scrie ca daca acesta inceteaza din initiativa clientului inainte de expirarea PM (24 luni), clientul datoreaza despagubiri in cuantum de 50% din valoarea abonamentului fiecarui serviciu inclus, proportional cu numarul de luni ramase pana la expirara PM.

Am inteles ca aceasta taxa de reziliere impusa in contract este considerata, potrivit legislatiei in vigoare, abuziva.
Operatorii pot avea dreptul sa ceara despagubiri de la clienti, dar doar in cazurile in care exista, cu adevarat, un prejudiciu.

Valoarea pachtului este de 13 Euro, iar tariful de lista pentru cele doua servicii este de 21 Euro.
Tin sa precizez ca nu am achizitionat nici un dispozitiv in rate, totusi am primit o reducere de 100% in primele doua luni. Am primit oferta telefonic.

Din punctul meu de vedere, consider ca singura taxa pe care trebuie sa o plastesc, este de 26 Euro (cele doua luni pe care le-am primit gratuit), impreuna cu ultima factura.
Avand in vedere ca Telekom nu doreste rezilierea pe cale amiabila, voi face plangere la ANPC.

In ce moment trebuie depusa plangerea la ANPC?
1. Oricand, avand in vedere ca am deja un e-mail de la Telekom in care mi se spune ca nu se poate rezilia contractul fara plata taxei.
2. Dupa ce voi fi sunat de Telekom in vederea finalizarii cererii.
3. Dupa ce vine prima factura in care apare suma taxei de reziliere.
Ultima modificare: Miercuri, 8 Ianuarie 2020
Alex379, utilizator
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 10:27, 16 Septembrie 2021
Buna seara, eu am realizat contractul cu Telekom, facturi platite la zi, echipamente predate, mai aveam insa contract 13 luni si mi-au facturat o suma de bani pe care nu am platit-o, Le-am facut si plangere la ANPC de unde nu am primit raspuns de un an de zile, ca acum cateva zile sa primiesc un plic de la o firma de recuperari cum ca trebuie sa achit suma...
In completare, dupa cateva luni de la plangerea la ANPC primiesc pe mail un xerox scanat si semnat de un comisar de la ANPC care ma anunta ca speta mea o sa fie analizata la ANPC Teleorman, plangerea mea fiind data pe Bucuresti, iar eu avand domiciliu in Buzau. am sunat la Bucuresti, telefonul este inactiv , in schimb la Teleorman mi-a raspuns o doamna, care mi-a spus ca nu am nimic acolo si este absurd sa imi trimita plangerea la Teleorman.
Ideea este ca eu asteptam raspuns de la ei ca sa vad daca platesc sau nu,
Cam asta e Romania si ANPC-ul!

Buna ziua.Titularul abonamentului este plecat din tara.Eu,in calitate de soție a dansului pot face cererea?




Ultima modificare: Joi, 16 Septembrie 2021
gi-jane2, moderator
nu

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme cu un furnizor de televiziune constantinlazar constantinlazar am incheiat pe data de 22 decembrie 2019 un contract tv cu x,am ales un pachet tv in care erau incluse canale documentere ,dupa data de 31, mai precis pe 01 ... (vezi toată discuția)
Reclamatie firma cablu tv mikeleconstruct mikeleconstruct Buna ziua! Ma numesc Mihai si as vrea sa stiu ce pot face in legatura cu un abonament semnat cu aceasta companie de televiziune care au scos din grila anumite ... (vezi toată discuția)
Contract expirat Emil87 Emil87 Sănătate. Nu am știut unde sa postez și am postat aici. Datele problemei: am avut contract cu firma Telekom și în data de 14 iulie 2017 a expirat. Am ... (vezi toată discuția)