In data de 22.10.2014 am facut cerere intr-un magazin Germanos de rezilere contract, cerere inregistrata si stampilata de ambele parti . Mentionez ca perioada contractuala a expirat. Asa cum scrie in contract cat si in termeni si conditii contractuale dupa 30 zile de la notificare, contractul trebuia reziliat. Abonamentul este pe o societate comerciala, cererea a fost facuta prin reprezentantul legal si stampilata cu stampila societatii. In perioada de 30 zile, Telekom a incercat sa faca cateva propuneri de prelungire a contractului, atat pe mail cat si telefonic, propuneri care nu au fost in interesul societatii, drept pentru care telefonic au fost refuzati iar ofertelor primite pe mail nu le-am dat raspuns. Problema este ca nici pana astazi Telekom nu a reziliat contractul. In urma discutiilor telefonice la serviciul Relatii Clienti am fost informati ca un operator(consilier) a anulat cererea pentru ca am fost nehotarati si va trebui sa mai facem o cerere ceea ce am refuzat categoric.
Va rog sa ma sfatuiti cum sa procedez in continuare. Daca abonamentul era PF faceam reclamatie la OPC si cred ca rezolvam problema. Chiar daca suntem o firma micuta suntem hotarati sa mergem si in instanta cu aceast nou operator de telefonie mobila pentru ca se pare ca profita de marimea companiei lor si de frica noastra de a merge catre instantele de judecata.
Va sfatuiesc sa contactati un avocat, care sa notifice Telekom. Acel angajat al lor nu avea dreptul de a "anula" notificarea dvs de reziliere. Doar dvs puteati reveni asupra ei. Este un abuz ceea ce au facut ei. Actionati, veti avea succes.